گوشی Xperia 1 IV سونی در راه است

گوشی Xperia 1 IV سونی در راه است

شرکت سونی در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند Xperia 1 IV را به عنوان مدلی رده بالا با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات خاصی منتشر نشد و به تازگی اولین اطلاعات فاش شد.

نشتی احتمالی در مورد گوشی آینده سونی Xperia 1 IV در شبکه اجتماعی چینی Weibo ظاهر شد. همانطور که سایت رسانه ژاپنی Sumaho Digest گزارش داده است ، پوستر اصلی ظاهراً جزئیات تجهیزات دوربین نسخه 4 مارک Xperia 1 را ارائه کرده است که ممکن است در سال 2022 منتشر شود. تجهیزات دوربین ، اما هیچ چیز به این جزئیات نیست … یا تعجب آور است اگر تفاوت بین آن و سیستم دوربین امسال Xperia 1 III را در نظر بگیرید.

قبلاً گزارش شده است که Xperia 1 IV ممکن است دارای یک سیستم دوربین تحت هدایت سنسور 50 مگاپیکسل باشد ، در گزارشی دیگر ادعا شده است که سونی به جای تکیه بر قطعات رقبای خود مانند سامسونگ ، برای خرید به فروشگاه های خود مراجعه خواهد کرد. شایعه فعلی برای یک لنز 50 مگاپیکسلی نیز وجود دارد اما بیان می کند که دوربین خاص تا 48 مگاپیکسل (اندازه 1.0 um پیکسل) برش می یابد. چیزی که در این پست در Weibo شگفت انگیزتر است این است که ظاهرا سونی Xperia 1 IV دارای چهار دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود ، که اگر درست باشد ، تغییر بزرگی از دوربین سه گانه با Xperia 1 III خواهد بود. مطمئناً زمان کمی نمک در اینجا فرا رسیده است.

زیرا نه تنها اصرار دارد که Mark 4 سونی اکسپریا 1 دارای چهار دوربین خواهد بود ، بلکه می گوید ارقام مگاپیکسل به طرز باور نکردنی از مدل Xperia 1 2020 افزایش می یابد. در حالی که اعداد مگاپیکسل عموماً توسط علاقه مندان به عکاسی جدی که بیشتر بر نرم افزار ، اندازه پیکسل و سازنده لنز تمرکز می کنند عمدتا رد می شوند ، بازاریابی برجسته ای برای سونی با مصرف کننده معمولی است که 48 مگاپیکسل + را مشاهده می کند. 48 مگاپیکسل + 48 مگاپیکسل + 48 مگاپیکسل به عنوان یک ارتقاء عظیم نسبت به ماژول 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل فعلی.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی سونی Xperia 5 III راهی بازار شد

نظرات در مورد : گوشی Xperia 1 IV سونی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *