گوشی Turing Phone همه فن حریف

گوشی Turing Phone همه فن حریف

قیمت گوشی غیر قابل هک، محکم و ضد آب Turing Phone توسط کمپانی اعلام شد.
با این حال لازم به ذکر است که این گوشی هنوز حتی برای پیش فروش نیز گذاشته نشده است و علاقه مندان فقط می توانند آن را رزرو کنند. بر اساس چیزی که در وبسایت کمپانی دیدیم، این گوشی در سه رنگ وارد بازار خواهد شد. همان طور که در عکس می بینید این سه رنگ شامل بنفش، آبی و قرمز است.
هنوز هیچ اطلاعاتی از این که محصول چه زمانی برای خرید در دسترس خواهد بود یا این که چه زمانی به دست مشتریان خواهد رسید اعلام نشده است.

هر سه رنگ در سه ورژن 16، 64 و 128 گیگا بایتی به ترتیب با قیمت های 610، 740 و 870 دلار تولید خواهند شد. بعد از انتخاب رنگ و حافظه ی مورد نظر، از کاربران درخواست می شود تا اطلاعات تماسشان را وارد کنند تا گوشی برای آن ها رزرو شود. در ابتدا کمپانی می خواست نسخه ای با حافظه داخلی 32 گیگ منتشر کند اما آن را با نسخه ی 128 گیگا بایتی تعویض کرد. این گوشی که توسط کمپانی Turing Robotic Industries در سانفرانسیسکو تولید شده است، با یک اسکنر اثر انگشت در کناره دستگاه فعال می شود. در بیشتر برنامه های اصلی این گوشی از شیوه کد گذاری مبدا به مقصد ( end-to-end ) استفاده شده است.
این گوشی 5.5 اینچی هیچ پورت USB یا جک هدفونی وجود ندارد. گوشی از ماده ای به نام لیکوییدمورفیوم ساخته شده که از فولاد و آلومینیوم محکم تر است و به نظر می رسد که در آینده تولید کنندگان گوشی های همراه به سمت استفاده از آن بروند.
هم اکنون اپل از این ماده در مقیاس کوچکی در آیفون 6 استفاده می کند.
پوشش نانویی که بر روی بخش داخلی دستگاه کشیده شده است، این گوشی را به شدت ضد آب کرده است. از هیچ لاستیکی در این گوشی استفاده نشده است و تمام اجزا قابل دسترسی هستند.

این گوشی مهر و موم نشده است و اگر شما یک گوشی Turing Phone را در آب قرار دهید، آب وارد آن خواهد شد. فقط کافی ست آن را از آب بیرون آورده و تکانش دهید تا آب اظافی آن گرفته شود و بعد می توانید بدون هیچ مشکلی دوباره از آن استفاده کنید.
این گوشی از سیستم عامل اندروید 5.1 آبنبات استفاده می کند و رابط کاربری آن نیز Turing Aemaeth است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی تمام اچ دی با وضوح 1080×1920 پیکسل، پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 801 2.5 گیگا هرتزی، 3 گیگا بایت رم، دوربین پشت 13 مگا پیکسلی به همراه فلش دو ال ای دی، دوربین جلوی 8 مگا پیکسلی، اتصالات 4G LTE, Wi-Fi 802.11ac, Bluetooth 4.0 LE; NFC; GPS/ Glonass و باتری 3000 میلی آمپری، اشاره کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Turing Phone همه فن حریف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *