گوشی ROG PHONE 5S ایسوس با 24 گیگابایت رم از راه می رسد

گوشی ROG PHONE 5S ایسوس با 24 گیگابایت رم از راه می رسد

ایسوس در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند ROG PHONE 5S را به عنوان اسمارتفون گیمینگ و قدرتمند معرفی کند. مدلی که 16 آگوست سال جاری از آن رونمایی خواهد شد و یک مدل ساده نیست.

در سال گذشته ، ASUS سری ROG Phone 3 خود را متشکل از وانیل ROG Phone 3 و سپس نوع ROG Phone 3S معرفی کرد. دومی در نیمه دوم سال 2020 وارد شد و همانطور که می توانید تصور کنید نسخه تقویت شده ROG Phone 3 بود. با توجه به اینکه چند ماه از راه اندازی ROG Phone 5 می گذرد ، ممکن است شاهد ROG Phone 5S جدیدی باشیم. نسخه خیلی زود به خصوص زمانی که شرکت های دیگری مانند iQOO و Xiaomi در حال آماده سازی مدعیان تلفن های گیمینگ جدید برای نیمه دوم سال 2021 هستند.

طبق گزارشات ، شیائومی کمی عجله می کند و گوشی هوشمند Black Shark 5 را معرفی می کند. این دستگاه از Qualcomm Snapdragon 888+ SoC پشتیبانی می کند. iQOO همین کار را با سری جدید iQOO 8 خود انجام می دهد ، بنابراین ، می توان انتظار داشت که ASUS نیز همین کار را انجام دهد. به گفته یک راهنمای ویتنامی چون ، ROG Phone 5S به زودی با سه ارتقاء عمده نسبت به ROG Phone 5 اصلی وارد بازار می شود.

بدیهی است که یکی از قابل توجه ترین ارتقاء ها شامل Qualcomm Snapdragon 888+ SoC خواهد بود. این یک نسخه اورکلاک شده از SoC اصلی 5 نانومتری است. این نسخه Prime Core را در نسخه وانیلی تا 2.995 گیگاهرتز نسبت به 2.84 گیگاهرتز افزایش می دهد. GPU همان Adreno 660 است ، اما SoC همچنین دارای قابلیت های هوش مصنوعی پیشرفته است.

علاوه بر چیپست جدیدتر و با قابلیت بیشتر ، این گوشی جدید صفحه نمایش بهتری را به ارمغان می آورد. به گفته این متخصص ، ASUS دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود. ROG Phone 5 دارای نرخ تازه سازی تطبیقی ​​بین 60 ، 120 و 144 هرتز است. ROG Phone 5S آینده یک گام دیگر اضافه می کند. برای کسانی که بی اطلاع هستند ، نرخ تازه سازی تطبیقی ​​به ویژه برای صرفه جویی در باتری مفید است. پس از همه ، سیستم می تواند بسته به آنچه روی صفحه نمایش داده می شود به صورت پویا تغییر کند.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ ایسوس Vivobook 16 OLED معرفی شد

ارتقاء سوم مربوط به ظرفیت RAM است. طبق گزارش ، ASUS ROG Phone 5S روند RAM مجازی را در بر خواهد گرفت. این گوشی جدید تا 6 گیگابایت رم توسعه یافته ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر نسخه RAM 18 گیگابایت وجود داشته باشد ، نرم افزار قادر است این مقدار را تا 24 گیگابایت RAM افزایش دهد. طبق معمول ، RAM مجازی بخشی از حافظه داخلی را اشغال می کند. اما این مشکل در تلفن با نسخه های 256 گیگابایت و حتی 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود ندارد.

با وجود این تغییرات عمده ، ROG Phone 5S باید شبیه به تلفن وانیلی باشد. بر اساس اطلاعات فاش شده ، این نسخه در انواع مختلف با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت عرضه می شود. حتی ممکن است نسخه ای با 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود داشته باشد. اطلاعات فاش شده نشان می دهد که تلفن هوشمند جدید در 16 آگوست در چین ظاهر می شود. با این حال ، عرضه جهانی قبل از سپتامبر اتفاق نمی افتد.

منبع

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی ROG PHONE 5S ایسوس با 24 گیگابایت رم از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *