گوشی REDMI K30 ULTRA و دریافت آپدیت MIUI 12.5

شرکت شیائومی گوشی ردمی کی 30 اولترا را معرفی کرد و در کنار آن باید به اسمارتفون می نوت 10 لایت هم اشاره داشت. حال به تازگی هر دو گوشی آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کردند و اندروید 11 دارند.

شیائومی به آرامی به روزرسانی های مبتنی بر اندروید 11 را ارائه می دهد که MIUI 12.5 را نیز برای تلفن های هوشمند خود به ارمغان می آورد. برخی از تلفن های هوشمند مدت ها پیش اندروید 11 را با MIUI 12 دریافت کردند و اکنون ، این شرکت MIUI 12.5 را به عنوان یک ارتقا incre افزایشی رول می کند. شایان ذکر است که MIUI 12.5 جهانی در ماه فوریه منتشر شد ، اما تولید این شرکت برای گوشی های هوشمند جهانی هنوز مدت زیادی طول می کشد. همانطور که گفته شد ، Mi Note 10 Lite و Redmi K30 Ultra آخرین تلفن های هوشمندی هستند که به لیست تلفن های هوشمند پشتیبانی شده MIUI 12.5 پیوستند. این دو گوشی هوشمند متمایز هستند. اولی یک پرچمدار ارزان قیمت انحصاری در چین است ، در حالی که دومی یک گوشی میان رده است.

Redmi K30 Ultra در کنار Mi 10 Ultra به عنوان بخشی از جشن دهمین سالگرد شیائومی به بازار راه یافت. این دستگاه ها سال گذشته در آگوست سال 2020 عرضه شدند و به عنوان تلفن های هوشمند منحصر به فرد چین باقی ماندند. برای اندوه مشتریان جهانی. هر دو دستگاه با MIUI 12 مبتنی بر Android 10 ارائه شده اند. اکنون دو ماه قبل از اولین سالگرد تأسیس آن ، MIUI 12.5 در بالای سیستم عامل Android 11 قرار دارد. به روزرسانی به صورت V12.5.3.0.RJNCXM ارائه می شود و تمام موارد خوبی را که MIUI 12.5 معرفی کرده است به ارمغان می آورد. کنترل های بیشتری برای حفظ حریم خصوصی وجود دارد و سیستم اکنون بهینه تر شده و منابع کمتری را تخلیه می کند.

شیائومی نوت 10 لایت قبل از تلفن هوشمند قبلی منتشر شد. به همین دلیل ، این دستگاه با MIUI 11 قدیمی تر مبتنی بر اندروید 10 وارد بازار شد. این گوشی هوشمند نسخه Lite برای اولین گوشی هوشمند Xiaomi با دوربین 108 مگاپیکسلی Mi Note 10 است. مشخصات مشابهی را با خود دارد و بیشترین تفاوت در دوربین 64 مگاپیکسلی جایگزین تیرانداز عظیم این گوشی بعداً MIUI 12 را به روز کرد و همچنین در اوایل سال جاری نسخه اصلی سیستم عامل Android 11 را دریافت کرد. اکنون ، شیائومی در حال افزودن آرایش MIUI 12.5 روی گوشی است. این به روزرسانی در حال رسیدن به نسخه جهانی Mi Note 10 Lite است. دارای شماره ساخت V12.5.1.0.RFNMIXM است.

بیشتر بخوانید  گوشی ردمی K60 Ultra با 24 گیگ رم معرفی شد

یک نکته قابل توجه در مورد این به روزرسانی ها این است که آنها دارای برچسب “Stable Beta” هستند. به همین دلیل ، به روزرسانی ها در حال حاضر به تعداد زیادی از کاربران دسترسی نخواهند داشت. شیائومی به صورت دسته ای برای چند صاحب منتخب عرضه می شود. سپس شرکت ادامه خواهد داد و بررسی می کند که آیا به روزرسانی واقعا ارزش مانیتور “پایدار” را دارد. اگر همه چیز به راحتی پیش برود ، این شرکت نسخه گسترده ای را برای همه تلفن های هوشمند واجد شرایط عرضه خواهد کرد. در روزهای آینده باید اطلاعات بیشتری در مورد این به روز رسانی دریافت کنیم. Mi Note 10 Lite دارای انواع مختلف منطقه ای است (EEA ، ترکیه ، روسیه). بنابراین عرضه آن ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی REDMI K30 ULTRA و دریافت آپدیت MIUI 12.5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *