گوشی Realme GT 2 Pro و کسب تاییدیه 3C

گوشی Realme GT 2 Pro و کسب تاییدیه 3C

ماه گذشته، یک گوشی Realme با شماره مدل RMX3300 در پایگاه داده AnTuTu با امتیاز چشمگیر 1,025,215 مشاهده شد. این گوشی پرچمدار آینده ریلمی با نام Realme GT 2 Pro خواهد بود. هفته گذشته، یک مدل با شماره RMX3300 توسط پایگاهCMIIT چین تایید شد. اطلاعات جدید نشان می دهد که همین مدل توسط پایگاه 3C نیز چین تایید شده است.

پایگاه 3C به گوشی RMX3300 گواهی داده و این نشان می دهد که دستگاه یک اسمارتفون 5G است که ممکن بوده با شارژر VCA7JACH / VCA7HACH عرضه شود و از شارژ سریع تا 65 وات پشتیبانی می کند. این موضوع برخی از اطلاعات GT 2 Pro را نشان می دهد که دیوایس از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می‌کند. اکنون که این دستگاه دارای گواهی 3C است، به نظر می رسد که به زودی با تصاویر و مشخصات کلیدی در سایت گواهی TENAA ظاهر شود.

Realme اخیراً تأیید کرده است که رویداد سری GT 2 را در ساعت 9 صبح (GMT) روز 20 دسامبر برگزار خواهد کرد. به نظر می رسد که این شرکت ممکن است برخی از نوآوری های اصلی را که در GT 2 Pro آینده در دسترس خواهد بود، فاش کند. این گوشی احتمالا اواخر این ماه در چین معرفی شده و اوایل سال 2022 نیز به بازار ورود پیدا کند. اگرچه بازار نخست آن چین خواهد بود.

Realme GT 2 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ AMOLED با طراحی حفره دار است. این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می رود که سازنده چینی نسخه GT 2 Pro را با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی کند.

انتظار می‌رود GT 2 Pro با مشخصات دیگری چون پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5، حافظه ذخیره سازی 1 ترابایتی، دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسلی اصلی، 50 مگاپیکسلی اولتراواید و یک حسگر تله فوتو، باتری 4500 تا 5000 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 12 راهی بازار شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نقد و بررسی گوشی هوشمند ریلمی ۶i

نظرات در مورد : گوشی Realme GT 2 Pro و کسب تاییدیه 3C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *