گوشی Moto G Power موتورولا با پردازنده Helio G37 معرفی شد

گوشی Moto G Power موتورولا با پردازنده Helio G37 معرفی شد

موتورولا Moto G Power فعلی امسال در ژانویه عرضه شد، بنابراین نسخه 2022 این گوشی کمی زودتر از موعد رونمایی شده است. اگرچه امروز شاهد معرفی مدل جدید هستیم، موتورولا تصریح می کند که این دستگاه تا اوایل سال 2022 در ایالات متحده عرضه نمی شود، در حالی که کاربران کانادایی طی ماه های آینده دستگاه را می توانند تهیه کنند. نسخه جدید با چند بهبود و یک پردازنده جدید همراه است.

Moto G Power (2022) دارای یک پنل IPS LCD کمی کوچکتر 6.5 اینچی با همان رزولوشن 720 در 1600 پیکسل بوده، در سوی دیگر نرخ نوسازی 90 هرتز دارد. به جای پردازنده اسنپدراگون 662 به چیپ هلیو جی 37 مدیاتک مجهز گشته است.

حافظه ذخیره سازی و رم نسخه پایه 4 گیگابایت و 64 گیگابایت بوده که در مقایسه با نسخه 3 گیگابایت / 32 گیگابایت مشخصه بهتری محسوب می شود. علاوه بر این، مدل 2022 اکنون گزینه های ذخیره سازی 128 گیگابایتی را هم شامل می شود، در حالی که اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه ذخیره سازی تدارک دیده شد.

گوشی Moto G Power موتورولا با پردازنده Helio G37 معرفی شد

 

در بخش دوربین عقب باید به حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. برای دوربین سلفی همان حسگر 8 مگاپیکسلی تدارک دیده شده که تفاوتی با نسخه قبلی ندارد. این گوشی به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژر سریع 10 واتی پشتیبانی به عمل می آورد مجهز شد. در سوی دیگر نیز باید به سیستم عامل اندروید 11 هم پرداخت. موتورولا Moto G Power (2022) ماه های آینده در رنگ مشکی به بازار می رسد. ناگفته نماند که این دیوایس با حسگر اثرانگشت در عقب عرضه می شود.

در ایالات متحده، این تلفن هوشمند اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد و در ابتدا توسط Republic Wireless و Metro توسط T-Mobile عرضه خواهد شد، در حالی که Verizon، Boost Mobile، Xfinity Mobile، AT&T، Cricket، US cellular و Google Fi بعداً به آن ملحق خواهند شد. قیمت محصول جدید 199 دلاری بوده و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی موتورولا G53 5G

نظرات در مورد : گوشی Moto G Power موتورولا با پردازنده Helio G37 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *