گوشی Honor Play 20 Pro بزودی معرفی خواهد شد

گوشی Honor Play 20 Pro بزودی معرفی خواهد شد

در اوایل سال جاری، آنر گوشی Honor Play 20 را معرفی کرد، یک تلفن هوشمند رده پایه با پردازنده Unisoc T610 که تنها باید آن را مدلی اقتصادی محسوب می کردیم اکنون این شرکت در نظر دارد تا یک مدل پرو را با نام Honor Play 20 Pro معرفی کند. زیرا به تازگی در یکی از پایگاه ها این گوشی هوشمند لیست شد.

Honor Play 20 Pro در یک وب سایت ناشناس ظاهر شده است. لیست نشان می دهد که این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود، اگرچه ما معتقدیم هنگام معرفی پیکربندی متعددی خواهد داشت. این گوشی هوشمند در سه رنگ نقره ای تیتانیومی، مشکی شب و قهوه ای تیره در دسترس خواهد بود.

منبع (Jiwai Digital VVV) که لیست ها را پیدا کرد، گفته است که تلفن هوشمند از پردازنده Unisoc قدرت می گیرد و اما یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی ویبو فاش کرده که اینطور نیست. با این حال، افشاکننده می گوید Honor Play 20 Pro یک تلفن 4G خواهد بود، همانند Honor Play 20. وی همچنین گفته است که قیمت این گوشی هوشمند بین 155 تا 186 دلار خواهد بود. با توجه به اینکه Honor Play 20 با قیمت پایه 139 دلار معرفی شد و بهترین مدل 217 دلار داشت، چنین قیمتی قابل قبول است.

Honor Play 20 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی با رزولوشن HD+ و طراحی نمایشگر ناچ است. پردازنده دستگاه Unisoc Tiger T610 بوده و دارای حافظه رم 8 گیگابایت با حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. یک اسلات ارتقا حافظه ذخیره سازی هم در این مدل می توان مشاهده کرد. آنر 20 پلی دارای دوربین عقب دوگانه 13 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل بوده و حسگر سلفی 5 مگاپیکسلی دارد.

از دیگر ویژگی ها می توان به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت باتری با پشتیبانی از شارژ 10 واتی اشاره کرد. سیستم عامل اندروید 10 با Magic UI 4.0 هم در این مدل یافت می شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر رونمایی آنر باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگر آنر 60 پرو توسط BOE چین تولید می شود

نظرات در مورد : گوشی Honor Play 20 Pro بزودی معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *