گوشی HONOR MAGIC 3 با پردازنده اسنپدراگون 888 از راه می رسد

شرکت آنر زیربرند هوآوی بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را در قالب میان رده و پرچمدار راهی بازار می کند. در این بین شایعاتی پیرامون مدل HONOR MAGIC 3 به گوش رسیده است.

طبق گفتهDCS ، آنر پس از استقلال برند ، اولین گوشی فوق العاده پرچمدار خود را روانه بازار خواهد کرد. این دستگاه Honor Magic 3 خواهد بود که با تراشه Qualcomm Snapdragon 888 Pro وارد بازار خواهد شد. طبق گمانه زنی ها ، این دستگاه در حدود ماه اوت رسمی خواهد شد. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا Honor Magic 3 اولین نفری است که از این تراشه استفاده می کند یا خیر ، وجود ندارد.

طبق گزارش های قبلی ، اخیراً دستگاهی با اسنپدراگون 888 در Geekbench ظاهر شده است. هسته فوق العاده X1 آن از 2.84 گیگاهرتز به 3.0 گیگاهرتز افزایش یافته و سایر فرکانسهای هسته نیز بدون تغییر باقی مانده اند. فرکانس GPU ناشناخته است ، اما امتیاز آن تفاوت چندانی با نسخه معمولی ندارد.

تراشه کوالکام در Geekbench با نام رمز “Qualcomm Lahaina” ارائه می شود. حدس و گمان تاکنون این است که احتمالاً این یک مدل مهندسی با Snapdragon 888 Pro است. این گزارش ادعا می کند که این تراشه Snapdragon 888+ SoC است. هسته فوق العاده بزرگ X1 از 2.84 گیگاهرتز به 3.0 گیگاهرتز افزایش یافته است ، سایر فرکانسهای هسته بدون تغییر باقی مانده اند. هسته پردازنده Prime (Cortex-X1) هسته ای با 3 گیگاهرتز خواهد بود ، هسته های عملکرد 3 برابر (Cortex-A78) دارای 2.42 سرعت کلاک و پردازنده های 4x Efficiency (Cortex-A55) تا 1.8 گیگاهرتز خواهند بود. CPU در تست های تک هسته ای 1171 و در بخش چند هسته ای 3704 امتیاز کسب می کند. با این حال ، هیچ اطلاعاتی در مورد فرکانس GPU وجود ندارد.

علاوه بر این ، ژائو مینگ ، مدیرعامل Honor قبلاً اظهار داشت که سری Magic و سری Honor Digital به عنوان محصولات شاخص و سطح بالای Honor ، پرچمدار و معیار همه جانبه فناوری سالانه را برای طراحی زیبایی ایجاد می کنند.

ژائو مینگ همچنین گفت که گوشی جدید پرچمدار آنر از طراحی سخت افزاری و تجربه سری Huawei Mate و P پیشی خواهد گرفت. این سری جدید Honor با طراحی ظاهری نمادین عرضه می شود. همچنین از قابلیت ها و الگوریتم های تصویربرداری پیشرفته استفاده خواهد کرد. علاوه بر این ، آنر ادعا می کند که از یک فرآیند دقیق تولید و تضمین کیفیت استفاده می کند.

در حال حاضر ، بسیاری از تولیدکنندگان چینی نسخه های آزمایشی Snapdragon 888 Pro را در اختیار دارند. بنابراین ، نمی توانیم بگوییم که کدام یک از آنها تلفن های هوشمند با این تراشه را آزاد می کنند. تنها می توان حدس زد که از جمله آنها می توان به Xiaomi ، OnePlus و Oppo اشاره کرد. شاید Black Shark و Nubia کاربران تلفن های هوشمند گیم را نیز مورد رضایت خود قرار دهند. البته ، این فقط ما هستیم که به توپ بلوری خود نگاه می کنیم و هیچ چیز رسمی نیست.

علاوه بر این ، پیشرفت های کامل اسنپدراگون 888 پرو نیز مشخص نیست. با این حال ، به نظر می رسد که ارتقا آن نسبت به SD888 زیاد نخواهد بود. به احتمال زیاد ، تراشه ساز به روال معمول خود ادامه خواهد داد. و به سادگی فرکانس هسته ها و زیر سیستم گرافیکی را اورکلاک کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی HONOR MAGIC 3 با پردازنده اسنپدراگون 888 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *