گوشی GALAXY M32 سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ به تازگی گوشی جدید GALAXY M32 خود را با مشخصات کلیدی قابل توجه و طراحی بهبودیافته نسبت به نسل پیشین رونمایی کرد. یک اسمارتفون با باتری 6000 میلی آمپرساعتی.

سامسونگ همچنان به گسترش خط تولید خود ادامه می دهد و امروزه نیز در خط تولید مقرون به صرفه تلفن های هوشمند ، نوسازی مجددی صورت گرفته است. سامسونگ هند از گلکسی M32 رونمایی کرد که صفحه نمایش 90 هرتز AMOLED ، باتری بزرگ و پنج دوربین را ارائه می دهد.

این تلفن هوشمند در دو نسخه با 4/64 گیگابایت و 6/128 گیگابایت حافظه در دسترس است. هزینه کوچکترین نسخه آن 202 دلار است ، در حالی که نسخه بزرگتر آن 229 دلار است. با این پول ، کاربر گوشی هوشمندی دریافت می کند که مجهز به صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح 2400 × 1080 پیکسل و روشنایی 800 نیت است و توسط Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

Galaxy M32 بر اساس تراشه هشت هسته ای Helio G80 ساخته شده است ، این گوشی یک دوربین جلو 20 مگاپیکسلی و یک دوربین چهارگانه عقب با 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل (عرض) + 2 مگاپیکسل (عمق) + 2 سنسورهای مگاپیکسلی (ماکرو) و یک حسگر اثر انگشت در کنار آن. ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع 25 وات نیز پشتیبانی می کند ، اما یک شارژر 15 واتی نیز در آن گنجانده شده است.

Galaxy M32 از دو سیم کارت ، کارت حافظه تا 1 ترابایت ، بلوتوث ، GPS ، Wi-Fi 802.11 b / g / n / a ، 4G VoLTE پشتیبانی می کند و یک درگاه USB Type-C ، بلندگوهایی با پشتیبانی Dolby Atmos وجود دارد و یک ماژول NFC. فروش گوشی های هوشمند در هند از 28 ژوئن آغاز می شود.

لازم به ذکر است که سامسونگ ، طبق منابع شبکه ، تولید انبوه نسل جدیدی از تلفن های هوشمند مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر را آغاز کرده است. ما در مورد دستگاه های Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 صحبت می کنیم.

Jon Prosser تحلیلگر و وبلاگ نویس معتبر گزارش داد که حجم تولید روزانه هر یک از این دستگاه ها از 50 تا 70 هزار دستگاه است. این در مقایسه با تلفن های هوشمند نسل قبل به طور قابل توجهی بالاتر است.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی GALAXY M32 سامسونگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *