گوشی Galaxy F14 5G در اواخر مارس معرفی می شود

گوشی Galaxy F14 5G در اواخر مارس معرفی می شود

سامسونگ اخیرا گوشی های میان رده جدید سری گلکسی A را در هند عرضه کرده است. این برند همچنین قصد دارد به زودی گوشی های هوشمند جدیدی از سری F را عرضه کند. سری F یک پیشنهاد میان رده مقرون به صرفه خواهد بود که محدوده قیمتی 10 تا 20 هزار روپیه را هدف قرار می دهد. این شرکت اکنون تایید کرده است که سامسونگ گلکسی F14 5G در 24 مارس در هند عرضه خواهد شد.

صفحه فرود رسمی دستگاه در پلتفرم تجارت الکترونیک Flipkart ظاهر شده است. میکروسایت تأیید می کند که گوشی هوشمند در ساعت 12 بعد از ظهر در 24 مارس عرضه می شود. این لیست طراحی گلکسی F14 5G را به همراه برخی مشخصات تأیید می کند.

از نظر طراحی، دستگاه دارای پشتی صاف و لبه های خمیده است. مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند اخیر سامسونگ، گلکسی F14 5G نیز دارای بریدگی‌های جداگانه و تراز عمودی برای دوربین‌های پشتی دوگانه خود است. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست و سمت چپ دارای سینی سیم کارت هستند. در قسمت جلویی، این دستگاه دارای پیشانی و چانه ضخیم است، در حالی که قاب های جانبی اندازه مناسبی دارند.

این برند تایید می کند که این دستگاه با پشتیبانی از 13 باند 5G عرضه خواهد شد. در مورد نرم‌افزار، با One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 و وعده 2 به‌روزرسانی اصلی اندروید و 4 به‌روزرسانی امنیتی از پیش بارگذاری شده است. این پوستر چیپست دقیقی را فاش نمی کند، اما نشان می دهد که بر اساس یک گره 5 نانومتری ساخته شده است. افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که این پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 1330 با ۲ هسته ARM Cortex-A78 و ۶ هسته ARM Cortex-A55 است.

فاش شده همچنین اشاره می کند که گلکسی F14 5G می تواند دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، اسکنر اثرانگشت کناری، رابط کاربری One UI Core 5 باشد. سیستم مبتنی بر اندروید 13، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 25 واتی.

منبع

1/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  دوربین 50 مگاپیکسلی در Galaxy Z Fold 6 نیز حفظ می شود

نظرات در مورد : گوشی Galaxy F14 5G در اواخر مارس معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *