گوشی Galaxy A13 5G سامسونگ رسما معرفی شد

گوشی Galaxy A13 5G سامسونگ رسما معرفی شد

سامسونگ بی سر و صدا از گوشی Galaxy A13 5G در ایالات متحده رونمایی کرد. این دستگاه در حال حاضر مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند 5G از غول فناوری کره جنوبی در این کشور است. این جانشین گلکسی A12 بوده که به اتصال 4G محدود شده و سال گذشته از راه رسید.

گلکسی A13 5G تازه معرفی شده شبیه گلکسی A32 است. ابعاد آن 164×76×8.8 میلی متر و وزن آن 195 گرم اعلام شد. این گوشی دارای یک پنل 6.5 اینچی LCD در جلو با وضوح 1600 در 720 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز می باشد. طراحی نمایشگر حالت (Infinity-V) بوده که درون حفره یک حسگر 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی تدارک دیده شد. در حالی که عقب دستگاه یک ماژول با دوربین سه گانه که متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی بوده، قرار گرفت.

این نسخه برای ایالات متحده شامل پردازنده مدیاتک Dimensity 700 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی با پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD می شود. همچنین از NFC برای استفاده از Samsung Pay در نظر گرفته شد. این ویژگی ها بر اساس کشور متفاوت خواهد بود و ممکن بوده در کشوری برخی ویژگی حذف شود.

گزینه های ارتباطی این گوشی شامل 5G زیر 6 گیگاهرتز، وای فای دو باند، بلوتوث، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون می شود. سایر مشخصات شامل سنسور اثر انگشت، بلندگو در زیر، اندروید 11، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 15 واتی می شود.

سامسونگ گلکسی A13 5G در ایالات متحده 249.99 دلار قیمت دارد. این گوشی از 3 دسامبر توسط AT&T و Samsung.com به صورت آنلاین فروخته خواهد شد. این گوشی از ژانویه 2022 از طریق T-Mobile نیز در دسترس خواهد بود.

جالب اینجاست که این گوشی هوشمند با شارژر دیواری و یک جفت هدفون در ایالات متحده عرضه نمی شود. بنابراین در باکس خرده فروشی آن محتوا خاصی را نمی توانید پیدا کنید و باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ برنامه ای برای عرضه جهانی این مدل اقتصادی دارد یا خیر. همانطور که گفته شد، گوشی Galaxy A13 5G ارزان ترین مدلی بوده که به پشتیبانی شبکه 5جی می پردازد و به دوربین عقب 50 مگاپیکسلی هم مجهز است، که در مدل قبلی چنین حسگری تعبیه نشد.

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی Galaxy A04 Core در Geekbench

انتظار داریم کره ای ها سال آینده پرچمداران برجسته ای را معرفی کنند که طراحی ارتقایافته و مشخصات کلیدی بزرگ دارد. زیرا تاکنون شایعات بسیاری درباره سری گلکسی اس 22 بدست آوردیم.

ناگفته نماند که گلکسی A13 5G بخشی از خانواده گلکسی A است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A13 5G سامسونگ رسما معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *