گوشی Galaxy A13 5G به چیپ Dimensity 700 مجهز است

گوشی Galaxy A13 5G به چیپ Dimensity 700 مجهز است

سامسونگ در تلاش است بزودی دسته جدیدی از گوشی های هوشمند سری گلکسی A خود را معرفی کند که در کنار قیمتی مناسب، مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند. از جمله آنها باید به گوشی Galaxy A13 5G پرداخت.

این اسمارتفون که به تازگی جزئیات آن فاش شده، ارزانترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود و طراحی مطلوبی هم خواهد داشت. به تازگی جزئیات این دیوایس در پایگاه Geekbench رویت شده است.

گوشی Galaxy A13 5G با شماره مدل SM-A136U در گیگ بنچ آشکار شد و طبق این پایگاه، دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 700 است. در سایر مشخصات باید به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد.

طبق گزارشات قبلی ، Galaxy A13 5G دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. این می تواند دارای یک سنسور 50 سامسونگ ISOCELL JN1 باشد که در Redmi 10 به کار گرفته شد. علاوه بر این ، گفته می شود که محصول جدید سامسونگ از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد. اگرچه سرعت شارژ آن مشخص نیست ، اما می توان انتظار داشت که مانند اکثر گوشی های هوشمند سامسونگ از 15 وات پشتیبانی کند.

غول فناوری کره جنوبی ممکن است Galaxy A13 5G را قبل از پایان سال 2021 معرفی کند. با این حال ، به احتمال زیاد این دستگاه در اوایل سال 2022 راهی بازار خواهد شد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند مذکور چه برنامه ای برای گوشی Galaxy A13 5G در سر دارد و آیا باید انتظار یک اسمارتفون اقتصادی با مشخصات کلیدی برجسته داشت یا خیر.

گلکسی A13 از ارزان ترین گوشی های خانواده گلکسی A است که مشخصات مطلوبی برای آن در نظر گرفته می شود. گذشته از آن دیوایس دارای طراحی ساده بوده و قطعا می تواند نظر مخاطب خود را جلب کند.

گلکسی A13 احتمالا در ماه دسامبر یا نوامبر رونمایی خواهد شد. بی شک این مدل از اولین گوشی های ارزان قیمت 50 مگاپیکسلی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت امنیتی آوریل برای Galaxy A52s منتشر شد

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A13 5G به چیپ Dimensity 700 مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *