گوشی هوشمند پوکو X3 GT در راه است

شرکت شیائومی در سال 2019 زیربرند پوکو را تاسیس کرد تا بتواند به افزایش فروش گوشی های هوشمند این برند بیانجامد. حال به نظر رسیده بزودی باید شاهد معرفی گوشی هوشمند جدیدی باشیم.

سال گذشته ، POCO POCO X3 NFC را در بازارهای جهانی اعلام کرد و هند با یک گوشی POCO X3 کمی متفاوت تحت درمان قرار گرفت. این شرکت اوایل امسال POCO X3 Pro را با اسنپدراگون 860 معرفی کرد. اطلاعات تازه نشان می دهد که این گوشی قصد دارد تلفن دیگری از سری X3 را با نام POCO X3 GT در هند عرضه کند.

Tipster Kacper Skrzpek تصویری از تصویر حاوی نام POCO و دستگاه های Redmi را به اشتراک گذاشت. در این لیست یک گوشی به نام POCO X3 GT وجود دارد که هنوز معرفی نشده است. راز اطلاعات دیگری در مورد X3 GT مرموز به اشتراک نگذاشت.

بیشتر تلفن های POCO که در بازار موجود هستند نسخه های جدیدی از گوشی های Redmi موجود نیستند. به عنوان مثال ، POCO M3 Pro 5G که به تازگی اعلام شده است ، نسخه جدیدی از Redmi Note 10 5G است ، در حالی که POCO F3 موجود در بازارهای جهانی نسخه جدیدی از Redmi K40 چین است.

علاوه بر این ، POCO F3 GT آینده که قرار است برای اولین بار در Q3 در هند آغاز شود ، به احتمال زیاد به عنوان یک نسخه از مارک Redmi K40 Gaming نسخه وارد بازار می شود. از این رو ، این احتمال وجود دارد که POCO X3 GT یک گوشی Redmi از نو تغییر یافته باشد. آیا این می تواند نسخه جدیدی از Redmi Note 10 Pro 5G باشد که اخیراً در چین معرفی شده است؟ امیدوارم که گزارش های جدید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی POCO X3 GT از بین ببرند.

Redmi Note 10 Pro 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD FHD + 120 هرتز ، چیپ ست Dimensity 1100 5G ، 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات است. .

آرایه دوربین پشتی Note 10 Pro 5G دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک لنز فوق العاده 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. برای سلفی ها ، یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی دارد. همراه با سیستم عامل اندروید 11 با طعم MIUI 12.5 و یک اسکنر اثر انگشت جانبی.
منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند پوکو X3 GT در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *