گوشی هوشمند اوپو Realme 2 رونمایی شد

اوپو Realme 2

اوپو Realme 2 | یکی از کمپانی های چینی که در حال حاضر فعالیت بسیار گسترده ای را در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند آغاز نموده است، کمپانی اوپو (Oppo) می باشد. این برند اکنون توانسته است با بهره گیری از قابلیت های روز دنیا در عرصه ی گوشی های هوشمند نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و در کشورهای بسیاری از این گوشی هوشمند استفاده می نمایند. اکنون این کمپانی از سری جدید گوشی های خود با نام اوپو Realme 2 رونمایی به عمل آورده است.

اوپو Realme 2

فقط  سه ماه از عرضه‌ ی Realme 1 می گذرد که اکنون کمپانی چینی اوپو جانشین این گوشی هوشمند را با نام Realme 2 معرفی نموده است. دومین عضو از سری Realme اوپو دارای صفحه نمایشی بزرگ‌ تر با ابعاد 6.2 اینچی همراه با بریدگی بالای صفحه نمایش می باشد. این صفحه نمایش که از وضوح نسبتا کم 1520 × 720 پیکسل بهره مند می باشد، در داخل بدنه‌ ای قرار دارد که ابعاد آن نسبت به نسل پیشین تغییر زیادی نکرده است.

اوپو Realme 2

ظرفیت باتری نسل دوم گوشی های Realme با یک افزایش 24 درصدی در حال حاضر به 4230 میلی‌ آمپر ساعت رسیده است که همراه با مدیریت انرژی مبتنی بر هوش مصنوعی، می توانند طول عمر بیشتری داشته باشد. کمپانی اوپو ادعا کرده است که این گوشی جدید نهایتا تا 44 ساعت در تماس تلفنی، 18 ساعت در پخش موزیک و 10 ساعت در گیمینگ طول عمر باتری دارد و پس از آن باید به شارژ متصل گردد.

گوشی هوشمند اوپو Realme 2 از دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با گشودگی دیافراگم به‌ ترتیب f/2.2 و f/2.4 استفاده می نماید. کاربران با استفاده از این دوربین دوگانه می توانند تصاویر پرتره را ثبت نمایند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 می باشد و دوباره همانند نسل پیشین برای باز کردن قفل گوشی از Face Unlock استفاده می نماید. گوشی تازه وارد کمپانی اوپو برخلاف Realme 1، یک سنسور اثر انگشت نیز برای Realme 2 بر روی پنل پشتی درنظر گرفته است.

اوپو Realme 2

پردازنده ی این گوشی هوشمند را تراشه‌ ی اسنپدراگون 450 همراه با 3 یا 4 گیگابایت حافظه ی رم تشکیل می دهد. همچنین می‌ توان این گوشی هوشمند را با حافظه‌ ی داخلی 32 و یا 64 گیگابایتی با قابلیت افزایش میزان ظرفیت سفارش داد. گوشی های این کمپانی هرچند که نسخه‌ ی قدیمی اندروید 8.1 اوریو را اجرا می نمایند ولی از رابط کاربری جدید نسخه‌ی 5.1 ColorOS استفاده می نماید.

بیشتر بخوانید  گوشی ساز چینی، OPPO، بالا خره وارد بازار جهانی شد!

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند اوپو Realme 2 رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *