گوشی های بیشتری به دیمنسیتی 9000 مجهز می شوند

گوشی های بیشتری به دیمنسیتی 9000 مجهز می شوند

Mediatek ماه گذشته Dimensity 9000 را معرفی کرد که یک چیپست پرچمدار برتر محسوب می شود که به نظر رسیده رقابتی قدرتمند با آخرین چیپ سیلیکونی کوالکام دارد. ما در آن زمان چیز زیادی در مورد برندها و تلفن هایی که این چیپست را ارائه می دهند نشنیده بودیم، اما این شرکت اکنون جزئیات بیشتری را فاش کرده است.

این شرکت تایید کرد که Oppo، Vivo، Xiaomi و Honor همگی گوشی‌های هوشمندی با پردازنده جدید ارائه خواهند کرد. این شرکت اضافه کرد که می‌توانیم اولین دستگاه‌های مجهز به این چیپست جدید را در سه ماهه اول 2022 شاهد باشیم. Vivo و Honor جزئیات خاصی در مورد استفاده از Dimensity 9000 ارائه نکردند، اما Oppo و Xiaomi هر دو این موضوع را تایید کردند.

با شروع با Oppo، معاون رئیس، هنری دوان گفته که پرچمدار بعدی Find X پردازنده جدید را دربرخواهد گرفت:

این دستگاه پریمیومی است که بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته را در یک دستگاه گرد هم می‌آورد و می‌دانیم که کاربران از عملکرد پیشرفت و بهره‌وری انرژی فوق‌العاده آن تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

مشخص نیست که کدام گوشی‌های Redmi K50 از چیپست جدید استفاده می‌کنند، اما سری K40 شاهد مدل استاندارد مجهز به اسنپدراگون 870 بودند در حالی که انواع پرو و پرو پلاس از اسنپدراگون 888 استفاده می‌کردند.

در هر صورت، Dimensity 9000 مجهز به چیدمان پردازنده قدرتمند روی کاغذ (یک هسته Cortex-X2، سه هسته Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510)، یک پردازنده گرافیکی Mali-G710 MC10 و یک ISP با قابلیت 8K است. ضبط و پشتیبانی از تک دوربین 320 مگاپیکسلی هم دیگر ویژگی بوده که روی این مدل می توان مشاهده کرد. بنابراین هر گوشی که با این پردازنده عرضه شود، قطعاً در سطح پرچمدار خواهد بود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود کمپانی های تولیدکننده کدام محصول را به این پردازنده تجهیز می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دایمنسیتی 7000 مدیاتک رقیب جدی اسنپدراگون 870

نظرات در مورد : گوشی های بیشتری به دیمنسیتی 9000 مجهز می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *