گوشی موتورولا Razr+ (2023) بزودی از راه می رسد

گوشی موتورولا Razr+ (2023) بزودی از راه می رسد

موتورولا با معرفی موتورولا Razr آینده (2023) در حال آماده شدن برای تازه کردن خط تولید تاشو خود است. انتظار می‌رود این دستگاه پس از عرضه رسمی در اواخر سال جاری، در مقابل گوشی‌هایی مانند Samsung Galaxy Z Flip 4 و OPPO Find N2 Flip قرار بگیرد.

طبق گفته Mysmartprice، Motorola Razr (2023) یک پلاس در نام خود خواهد داشت که قبلاً هرگز در خط تولید Razr این شرکت دیده نشده بود. همچنین شایعه شده است که این دستگاه دارای شماره مدل XT2321 است و منابع نشان می دهند که از شارژ سریع سیمی 30 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین دارای ظرفیت باتری 2850 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

از نظر طراحی، رندرهای فاش شده حاکی از آن است که Motorola Razr (2023) دارای صفحه نمایش 3.7 اینچی بزرگتر است که حتی از صفحه نمایش 3.26 اینچی OPPO Find N2 Flip بزرگتر است. این ممکن است برندسازی “Plus” را توجیه کند، زیرا احتمالاً تجربه کاربری بهتری را در مقایسه با رقبای خود ارائه می دهد.

یکی دیگر از رندرهای فاش شده حاکی از آن است که گوشی دارای سنسور دوربین جلوی زیر صفحه نمایش است که نیاز به بریدگی یا بریدگی روی نمایشگر را از بین می برد. این همچنین می تواند یک ویژگی عالی باشد زیرا صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ است که می تواند به عنوان منظره یاب برای گرفتن سلفی با استفاده از دوربین عقب استفاده شود. متاسفانه هنوز مشخصات دوربین مشخص نیست. اخیراً یک عکس زنده از این تلفن به بیرون درز کرده است که در آن دستگاه دو رنگ مارون-مشکی با تنظیمات دوربین دوگانه و فلاش LED در کنار آن نشان داده شده است.

اگرچه جزئیات دیگری مانند پردازنده و اندازه نمایشگر تاشو تایید نشده است، جزئیات فاش شده تاکنون باعث شده تا Razr 2023 روی کاغذ کاملا امیدوارکننده به نظر برسد. به طور کلی، گوشی تاشوی آینده Razr 2023 از موتورولا در حال شکل گیری یک محصول هیجان انگیز به بازار گوشی های هوشمند است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Edge 2022

نظرات در مورد : گوشی موتورولا Razr+ (2023) بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *