گوشی لنوو K13 PRO با پردازنده اسنپدراگون 662 در راه است

لنوو اگرچه بیشتر به عنوان تولیدکننده لپ تاپ شناخته می شود، اما در این بین باید به یک اسمارتفون جدید اشاره کرد که K13 PRO نام داشته و برنامه ریزی شده در آینده نزدیک معرفی و عرضه شود.

کنسول Google Play اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی هوشمند میان رده K13 Pro دارد که لنوو آن را برای عرضه آماده می کند. علاوه بر این ، این دستگاه در وب سایت سازمان Bluetooth SIG و در معیار محبوب Geekbench دیده می شود. شناخته شده است که دستگاه مبتنی بر پردازنده کوالکام با نام SM6115 است. این رمزارز تراشه اسنپدراگون 662 را که ترکیبی از هشت هسته Kryo 260 با سرعت کلاک تا 2.0 گیگاهرتز ، یک شتاب دهنده گرافیکی Adreno 610 و یک مودم همراه Snapdragon X11 LTE است ، پنهان می کند. پشتیبانی از 5G ارائه نشده است.

ما انتظار داریم که این تلفن هوشمند در نسخه های 4 و 6 گیگابایت رم در دسترس باشد. ظرفیت درایو فلش می تواند 64 و 128 گیگابایت باشد. تصویر موجود در پایگاه داده کنسول Google Play (به بالا مراجعه کنید) نشان می دهد که دستگاه نمایشگری با بریدگی کوچک در قسمت بالایی را برای یک دوربین جلو دریافت می کند. ما اندازه صفحه را نمی دانیم ، اما وضوح آن – 1600 × 720 پیکسل است که با فرمت HD + مطابقت دارد

از جمله ، آداپتور بی سیم بلوتوث 5.0 موجود است. این تلفن هوشمند با اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. اعلامیه به زودی اعلام خواهد شد. به تازگی ، در میان تعدادی دیگر از محصولات ، لنوو تبلت پرچمدار Xiaoxin Pad Pro را معرفی کرده است. با پرداخت 470 دلار ، کاربران یک چیپست قدرتمند Qualcomm Snapdragon 870 ، پنل OLED و همه اینها را در یک قاب زیبا و زیبا دریافت می کنند.

Xiaoxin Pad Pro از نمایشگر OLED 11.5 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز و رزولوشن 2560 × 1600 پیکسل برخوردار است. صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 16:10 است و فضای کاملی از فضای رنگی DCI-P3 را فراهم می کند. ماتریس از Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می کند.

این پلتفرم از چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده می کند. همچنین دارای 6 گیگابایت RAM LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. با کارت های حافظه microSD می توانید ظرفیت ذخیره سازی را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید  آل این وان لنوو Yoga AIO 9i معرفی شد

پنل جلوی Xiaoxin Pad Pro یک دوربین جلو دوگانه دارد که متشکل از یک سنسور فاصله کانونی ثابت 8 مگاپیکسلی و یک سنسور مادون قرمز 8 مگاپیکسلی است. دوربین عقب دارای یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق العاده واید 5 مگاپیکسلی است.

Xiaoxin Pad Pro دارای یک حسگر اثر انگشت است که در دکمه پاور تعبیه شده است. این تبلت دارای چهار بلندگوی قدرتمند JBL با پشتیبانی از Dolby Atmos است. از جمله رابط ها می توان به اتصال دو باند Wi-Fi ، بلوتوث 5.1 ، USB-C 3.1 و اتصال POGO اشاره کرد. ظرفیت باتری تبلت 8600 میلی آمپر ساعت است. شارژ سریع 20 وات در دسترس است. این تبلت دارای اندروید 11 با پوسته اختصاصی ZUI 12.5 است.

Xiaoxin Pad Pro به زودی با قیمت 469 دلار به فروش می رسد. به عنوان یک وسیله جانبی اختیاری با قیمت 78 دلار ، کاربران می توانند کاور صفحه کلید را خریداری کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی لنوو K13 PRO با پردازنده اسنپدراگون 662 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *