گوشی جدید کمپانی ویوو با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر

سنسور اثر انگشت

مدتی بود که شرکت سیناپتیک برای رفع مشکل جایگاه سنسور اثر انگشت درگیر بود , این شرکت پس از بررسی های زیاد توانست با کمک متخصصان خود برای این مشکل راه حلی پیدا کند. اکنون این شرکت برای 5 شرکت بزرگ تولید کننده موبایل سنسور های جدیدی می شناسد.

یکی از تحلیل گران نشریه فوربس به نام پاتریک مورهد , بررسی ها و تحقیقات خود را درباره اولین موبایلی که توسط شرکت ویوو تولید شده بود , منتشر کرد. سنسور اثر انگشت این موبایل در صفحه نمایش آن قرار دارد , مورهد نحوه عملکرد این سخت افزار را به زبانی ساده توضیح داده است.

بنا به گفته های مورهد این حسگر در مقایسه با سایر سامانه های گوشی های دیگر از جمله سنسور تشخیص چهره سه بعدی , سریع تر بوده و می توان گفت سرعتی تقریبا دو برابر سایر سنسور ها دارد. البته برای نتیجه گیری درباره این موضوع و تأیید این موضوع باید بررسی های زیادی انجام شود چرا که عملکرد و مکانیزم این دو برنامه کاملا با هم فرق دارند.

با کم شدن حاشیه گوشی ها و بزرگ شدن صفحه های نمایش , شرکت ها به فکر استفاده از این صفحه های نمایش بزرگ افتادند , اخباری درباره استفاده از این سنسور های اثر انگشت توسط شرکت اپل در گوشی های سال آینده , شایع شده است. بدون شک کوالکام از همکاری ویوو و سیناپتیک بسیار ناراضی بوده و به دنبال راه چاره ای جدید برای ارائه یک محصول جذاب جدید می باشد.

بسیاری از شایعات نیز اخیرا به این موضوع اشاره داشته است که گویا کمپانی سامسونگ نیز قصد دارد در پرچمدار آینده ی خود یعنی گلکسی اس 9 نیز از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده نماید ولی تاکنون این خبر توسط کمپانی سامسونگ تایید نشده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت پرتوان ویوو پد 3 پرو بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : گوشی جدید کمپانی ویوو با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *