گوشی جدید اوپو Reno7 با دوربین 50 مگاپیکسلی همراه است

گوشی جدید اوپو Reno7 با دوربین 50 مگاپیکسلی همراه است

اوپو درصدد است بزودی گوشی هوشمند جدید Reno7 را معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات کلیدی برجسته داشته و با ویژگی های قابل توجه در آینده نزدیک توسط Oppo معرفی خواهد شد.

در پایان ماه سپتامبر ، جزئیات مربوط به سری OPPO Reno7 از یک منبع قابل اعتماد بیرون آمد. چند روز بعد ، همان منبع جزئیات مربوط به سیستم دوربین دستگاه ها را منتشر کرده است. بیایید نگاهی بیندازیم که راهنما چه می گوید.

Digital Chat Station اطلاعاتی را در مورد سری آینده OPPO Reno7 به اشتراک گذاشت. امروز ، راهنما دوباره با جزئیات بیشتر بازگشت. به گفته وی ، سری OPPO Reno7 از سنسورهای دوربین بزرگ استفاده می کند. او به طور خاص اشاره می کند که OPPO Reno 7 وانیلی مجهز به سنسور اولیه 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 است که اندازه آن 1/1.56 اینچ است.

برای کسانی که نمی دانند ، OPPO Reno6 (مرور) و OPPO Reno6 Pro (مرور) از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B پایین تر برخوردار هستند که اندازه کوچکتر 1/2 اینچ دارد. ما از عملکرد دوربین در این دو گوشی ناراضی بودیم. امیدوارم سنسورهای جدید بهبود یافته در نسل بعدی پیشرفت هایی را به همراه داشته باشند.

پیش از این ، افشاگر فاش کرد که OPPO استاندارد Reno7 دارای قاب فلزی و سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ مانند نسخه قبلی خود است. او همچنین اشاره کرد که دارای دوربین سه گانه و یک حلقه LED اعلان است.

آخرین و مهمترین چیز ، طبق Digital Chat Station، اوپو Reno7 با vivo S12 که هنوز منتشر نشده است رقابت می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو K11 دارای 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی است

نظرات در مورد : گوشی جدید اوپو Reno7 با دوربین 50 مگاپیکسلی همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *