گوشی تکنو Phantom V Fold تاشو در راه است

گوشی تکنو Phantom V Fold تاشو در راه است

Tecno ادعا می کند که Phantom V Fold آن یک رقیب شایسته سامسونگ Galaxy Z Fold4 در اولین نمایشگاه MWC 2023 خود خواهد بود. با این وجود، OEM ممکن است قبل از این رویداد قصد نداشته جزئیات مربوط به لولا و طراحی جدید، ظاهراً سفارشی خود را فاش کند. همچنین پیش بینی می شود که دستگاه تاشو برای کلاس خود نسبتاً سبک باشد.

Phantom V Fold احتمالاً عنوان اصلی نمایشگاه MWC 2023 Tecno خواهد بود. این دستگاه قرار است به عنوان رقابتی برای گوشی‌های هوشمند تاشو سطح بالایی مانند OPPO Find N2 و سامسونگ Galaxy Z Fold4 عرضه شود. تأیید شده است که این فبلت تقریباً دارای فرم و موارد استفاده مشابه با فبلت های پرچمدار قبلی است.

گوشی تکنو Phantom V Fold تاشو در راه است

آخرین افشای آن ممکن است به پشتوانه این ادعاها کمک کند. ظاهراً از یک پوستر جدید تشکیل شده است که طراحی جدید تاشو با قدرت Dimensity 9000+ را به هم می زند. ظاهراً V Fold در رنگ مشکی عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد دوربین‌های پشتی فانتوم با امضای عملی بسیار شبیه هستند.

گزارش شده است که Tecno برای تقویت دوام V Fold، لولای «معکوس گیر» خود را طراحی کرده است. علاوه بر این، قرار است این دستگاه از “مواد درجه یک هوافضا” ساخته شود تا جرم خود را پایین نگه دارد. OEM ممکن است این نکات را تأیید یا رد کند، بدون ذکر جزئیات دیگر مانند اندازه یا کیفیت صفحه اصلی آن، در 28 فوریه 2023 در بارسلونا.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی جدید تکنو از برند Phantom تاشو خواهد

نظرات در مورد : گوشی تکنو Phantom V Fold تاشو در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *