گوشی تاشو اوپو باتری 4500 میلی آمپرساعتی دارد

گوشی تاشو اوپو باتری 4500 میلی آمپرساعتی دارد

اوپو از برندهای موفق چینی بوده که در چند سال اخیر توانسته محصولات متعددی را روانه بازار کند. حال مشخص شده بزودی از اولین گوشی تاشو خود رونمایی به عمل خواهد آورد و این محصول باتری 4500 میلی آمپرساعتی دارد.

در حالی که بازار گوشی های تاشو در سال گذشته رشد کرده است ، بسیاری از تولیدکنندگان هنوز پیشنهادات خود را در این بخش ارائه نکرده اند. در حال حاضر ، گزارش جدیدی حتی جزئیات خاصی را در مورد تلفن هوشمند تاشو آینده از Oppo فاش کرده است.

با توجه به ایستگاه چت دیجیتال معروف Weibo (وب سایت میکروبلاگینگ چینی) ، این شرکت روی تلفن هوشمندی با گوشی تاشو کار می کند. در پست رسانه های اجتماعی ، این راهنما اظهار داشت که تلفن هوشمند تاشو غول فناوری چینی از یک باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. علاوه بر این ، این باتری همچنین از راه حل شارژ سریع 65 واتی نیز پشتیبانی می کند. پیش از این ، این راهنما حتی اطلاعات دیگری را در مورد تلفن هوشمند تاشو از Oppo به اشتراک گذاشته بود. در ماه آگوست ، Digital Chat Station اعلام کرد که گوشی تاشو دارای صفحه نمایش درجه پایین اکسید پلی کریستالی (LTPO) است.

طبق گفته ها ، این گوشی تاشو با ColorOS 12 خارج از جعبه اجرا می شود و انتظار می رود اندروید 12 در زیر آن قرار گیرد. متأسفانه ، این راهنما به جز این اطلاعات دیگری را فاش نکرد ، اگرچه ، او اضافه کرد که تلفن هوشمند تاشو Oppo چندان دور از راه اندازی نیست. به خاطر داشته باشید که این هنوز یک گزارش تأیید نشده است ، بنابراین آن را با کمی نمک مصرف کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید ، زیرا وقتی اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه در دسترس باشد ، به روز رسانی خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصویر باکس خرده فروشی گوشی اوپو Find N3 لو رفت

نظرات در مورد : گوشی تاشو اوپو باتری 4500 میلی آمپرساعتی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *