گوشی بلک بری پریو سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی سونی خواهد داشت

گوشی بلک بری پریو سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی سونی خواهد داشت

تا به امروز راجب به گوشی جدید بلک بری بسیار شنیده ایم. از آنجایی که این گوشی برای اولین بار است که یک محصول بلک بری با سیستم عامل اندروید را نشان میدهد ، حساب زیادی روی آن باز شده و شرکت امید وار است تا با این گوشی بتواند ناکامی هایش را در چند سال گذشته جبران کند. امروز در توییتی فاش شده است که بلک بری قصد دارد در گوشی جدید پریو خود از سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی بهره ببرد.

بلک بری با تمام قوا بر روی این محصول کار میکند چرا که تصمیم گرفته اگر به سود کافی دست پیدا نکند از بازار گوشی های هوشمند خارج شود. تا به اینجای کار دو تصویر از این گوشی منتشر شده و در آن نمونه های اولیه گوشی بلک بری پریو به نمایش در آمده اند. البته در این دو عکس که پشت دستگاه را نشان میدهد هر کدام دوربین متفاوتی را به تصویر کشیده اند. در آخرین تصویری که از این گوشی فاش شد ، به نظر میرسید که بلک بری در آن از یک سنسور 18 مگاپیکسلی بهره برده اما بر خلاف پیشبنی های ما ، با توجه به توییتی که امروز منتشر شد این گوشی از سنسور 21 مگاپسکسلی سونی بهره خواهد برد.

گوشی بلک بری پریو سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی سونی خواهد داشتتوییتی که در بالا مشاهده کردید ، توسط @Ricciolo1  منتشر شده بود. او یک خبرنگار در دنیای تکنولوژی است و به این وسیله در حساب شخصی توییتر خود اعلام کرده است بلک بری پریو به سنسور دوربین IMX230 مجهز خواهد شد که 21 مگاپیکسلی و ساخت شرکت سونی است. این سنسور همانند سنسوری است که پیش از این در  موتو ایکس استایل وجود داشت.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد پس عکس های پیش از این که پریو را با یک دوربین 18 مگاپیکسلی نشان میدادند کذب بودند. به هر حال شایعات در مورد این گوشی زیاد است و هم اکنون نمیتوان در مورد درستی و یا نادرستی این شایعات نظر داد. در حال حاضر باید تا معرفی رسمی این گوشی منتظر بمانیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  آیا بلک بری از بازار گوشی های هوشمند خارج میشود؟

منبع : phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی بلک بری پریو سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی سونی خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *