گوشی اوپو Reno7 SE راهی بازار چین شد

گوشی اوپو Reno7 SE راهی بازار چین شد

ماه گذشته، OPPO نسل جدید گوشی های هوشمند سری Reno خود را در بازار معرفی کرد که شامل سه گوشی OPPO Reno7، Reno7 Pro و Reno7 SE می شود. OPPO Reno7 SE در بین این سه گوشی ارزان‌ترین است.

اکنون، چند هفته پس از معرفی رسمی در ماه گذشته، این شرکت تصمیم گرفته فروش گوشی هوشمند Reno7 SE را در بازار چین از امروز آغاز کند و هم اکنون این اسمارتفون برای خرید دردسترس است.

مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 2199 یوان ( 345 دلار) قیمت دارد در حالی که مدل دیگر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 2399 یوان است، که تقریباً معادل 377 دلار خواهد بود.

با توجه به مشخصات پیشتر اعلام شده، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی OLED است که وضوح  2400 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می دهد. در بخش پردازشی، دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 900 قدرت می گیرد.

برای اطمینان از خنک ماندن دستگاه حتی در تجربه کاربری طولانی هنگام انجام بازی، یک صفحه گرافیتی فوق متراکم وجود دارد که شرکت آن را با خنک کننده مایع VC خلاء ابررسانا همراه کرده است.

در بخش دوربین، سه حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق به صورت عمودی تعبیه شد. البته باید به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم که به صورت حفره در گوشه نمایشگر قرار گرفته هم پرداخت.

گوشی اوپو Reno7 SE با سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 12 عرضه یم شود. درنهایت باید به باتری 4500 میلی آمپرساعتی که به فناوری شارژ سریع 33 واتی مجهز شده هم پرداخت.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده به وب سایت شرکت اوپو مراجعه کنید. مدل های دیگر خانواده Reno 7 قرار است در اوایل سال 2022 راهی بازار شود و اکنون تنها می توان مدل SE یا همان ارزان ترین نسخه را در بازار چین تهیه کرد. پیش بینی می شود بزودی مدل های بیشتری از سوی اوپو رونمایی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو Reno7 SE راهی بازار چین شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *