گوشی اوپو K9s با نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود

گوشی اوپو K9s با نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود

اوپو در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند میان رده جدید K9s خود را معرفی کند. این اسمارتفون بخشی از خانواده K بوده که همیشه با طراحی بروز و مشخصات کلیدی قابل قبول راهی بازار می شوند.

K9 و K9 Pro اوپو در آستانه استقبال از یکی از اعضای جدید این سری با نام K9s هستند. تصاویر و مشخصات گوشی در سراسر Weibo فاش شد و در وب سایت JD.com نیز ظاهر شد.

این گوشی دارای طراحی مشابه با K9 Pro و دوربین های مشابه است ، اما چیپست کمتری دارد و صفحه نمایش آن LCD است نه نوع AMOLED. اوپو K9s در اطراف یک LCD 6.59 اینچی با رزولوشن Full HD+ و نرخ تغییر 120Hz ساخته شده است. اسکنر اثر انگشت در کنار آن قرار دارد و به عنوان کلید پاور دو برابر می شود.

در پشت K9s یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین عکاسی فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است.

این گوشی از چیپست Snapdragon 778G استفاده می کند و شایعات نشان می دهند که تراشه با 6 یا 8 گیگابایت رم همراه خواهد بود. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در داخل آن وجود دارد که از شارژ سریع 30 واتی VOOC 4.0 پشتیبانی می کند.

هنوز قیمت آن مشخص نشده است ، اما می دانیم که اوپو K9s در رنگ های مشکی ، صورتی گرادیان یا خاکستری عرضه می شود. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است منتظر ماند بزودی شرکت اوپو این دیوایس جدید را معرفی و عرضه کند.

پیش بینی می شود که در کنار آن محصول دیگری هم معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون اوپو Enco Air 2 New Sound Edition راهی بازار شد

نظرات در مورد : گوشی اوپو K9s با نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *