گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس دوربین سلفی ناامید کننده ای دارند

گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس دوربین سلفی ناامید کننده ای دارند

شرکت سامسونگ در نظر دارد ماه فوریه سری گلکسی اس 22 را رونمایی کند. این خانواده سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد داشت که هر یک مشخصات کلیدی برجسته ای به همراه دارند.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس سامسونگ دریافت کردیم و در جدیدترین گزارش مشخص شده که دوربین سلفی این دو گزینه چندان امیدوارکننده نیست و کره ای ها تصمیم گرفتند سنسور نه چندان قابل توجهی را به کار گیرند.

سامسونگ دوباره قرار است از سنسور 10 مگاپیکسلی برای دوربین جلوی گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس استفاده کند، همان حسگری که در سه سال گذشته از آن استفاده کرده است. حتی گلکسی A52 و A72 میان رده نیز دوربین های جلویی با وضوح بالاتری دارند.

باز هم، این لزوما تضمین کننده تصاویر بهتر نیست و گلکسی اس 21 در واقع یکی از بهترین دوربین های سلفی را دارد، بنابراین گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به هیچ وجه در این بخش ضعف عملکردی نخواهند داشت.

این سنسور 10 مگاپیکسلی فقط برای مدل‌های گلکسی اس به کار گرفته می شود و شایعه شده است که گلکسی اس 22 اولترا دارای دوربین جلویی 40 مگاپیکسلی خواهد بود که قبلاً در S21 Ultra و S20 Ultra نیز مورد استفاده قرار گرفت.

گفته می شود که سیستم دوربین اصلی سنسور جدید ISOCELL GN5  از نوع 50 مگاپیکسلی، یک حسگر 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. مدل های فعلی فقط زوم اپتیکال 1.1 برابر و زوم ترکیبی 3 برابری دارند.

نسخه‌های جدید همچنین نمایشگرهای کوچک‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارند، گلکسی اس 22 با صفحه نمایش 6.06 اینچی و نسخه پلاس با صفحه نمایش 6.55 اینچی عرضه می‌شود. در مقابل، گلکسی S21 دارای یک پنل 6.2 اینچی و S21 Plus دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. شایعه شده که این گوشی ها باتری های کوچک تری دارند. گلکسی اس 21 ممکن است دارای یک سلول 3700 میلی آمپر ساعتی باشد و انتظار می رود پلاس دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باشد.

این پنل‌ها می‌توانند درخشان‌ترین پنل‌هایی باشند که سامسونگ تا به حال روی یک گوشی قرار داده است و همچنین شایعه شده که دارای نسبت تصویر 19.5:9 کوتاه‌تر و عریض‌تر هستند. هر دو مدل احتمالاً نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح Full HD را به همراه دارند. ظاهراً این گوشی‌ها حاشیه‌های متقارن و عقب صاف خواهند داشت، اما ممکن است لبه‌ها هنوز کمی خمیده باشند. ما گزارش های متناقضی در مورد اینکه آیا نسخه های اروپایی و خاورمیانه ای دارای تراشه AMD Exynos خواهند بود شنیده ایم. از سوی دیگر، نسخه های آمریکایی و چینی تقریباً با چیپ کوالکام Snapdragon 898 عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید  هوآوی پی 40 پرو پلاس در برابر گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس دوربین سلفی ناامید کننده ای دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *