گلدیران از سری تلویزیون‌های جدید G+ رونمایی کرد

گلدیران

 

شرکت گلدیران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش در ایران از محصولات تولیدی خود تحت برند G+ رونمایی کرد. در این کنفرانس خبری که با حضور مدیران ارشد شرکت گلدیران و اصحاب رسانه برگزارشده بود، سری تلویزیون‌های هوشمند و پیشرفته G+ معرفی شدند. این تلویزیون‌های پیشرفته که توسط گلدیران تولید و پشتیبانی می‌شوند، جان تازه‌ای به بازار تلویزیون ایران خواهند داد و نیاز بسیاری از مشتریان در رده تلویزیون‌های پیشرفته باقیمت مناسب و پشتیبانی قدرتمند را برطرف خواهند کرد.

جدا از اعتبار و ضمانت گلدیران، تلویزیون‌های جی‌پلاس امکانات و ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را برجسته می‌کنند. برخی از این ویژگی‌ها ازاین‌قرارند:

صفحه‌نمایش با کیفیت A+

تلویزیون‌های جی پلاس با تکنولوژی پنل‌های A+، بهترین کیفیت تصویر و واقعی‌ترین رنگ‌ها را در اختیار خریداران گذاشته و با داشتن زاویه دید مطلوب و عمر طولانی، حس اطمینان خاطر را به ارمغان می‌آورد. به دلیل اهمیت به خواسته مشتریان تمام تلویزیون‌های جی پلاس دارای این نوع پنل می‌باشند.

سیستم‌عامل اندروید

محبوب‏ترین سیستم‌عامل هوشمند بر روی تلویزیون‌های جی پلاس قرار داده‌شده است تا تجربه استفاده لذت‏بخش از تکنولوژی را در اختیار مشتریان قرار دهد. سرعت‌بالا، کاربری راحت و امکانات جذاب همگی از ویژگی‌های سیتم عامل اندروید است.

گلدیران

تکنولوژی جابجایی زمان

تجربه سفر در زمان! تکنولوژی جابجایی زمان، قابلیتی کاربردی است که امکان می‌دهد تا در حین تماشای شبکه‌های تلویزیون، به‌راحتی تصویر را به چند دقیقه قبل برده و مجدداً قسمت موردنظر را تماشا کرد. این‌گونه به‌محض اراده، می‌توان به هر قسمت از محتوای در حال پخش دسترسی داشت.

 قابلیت انتقال تصاویر

می‌توان صفحه موبایل، تبلت و حتی لپ تاپ را بدون سیم و به‌راحتی به صفحه تلویزیون انتقال داد و فیلم‌ها، بازی‌ها، برنامه‌ها و حتی شبکه‌های اجتماعی خود را با صفحه‌نمایش تلویزیون مشاهده کرد.

تکنولوژی کاهش‌دهنده خودکار نویز تصاویر

تلویزیون‌های جی پلاس با تکنولوژی مدرن و فوق‌العاده ” کاهش‌دهنده خودکار نویز” قادرند تصاویر دارای نویز و غیرشفاف را به‌صورت خودکار به تصاویری صاف و واضح تبدیل نمایند.

طیف متنوع محصولات

سری Stellar به‌عنوان تلویزیون‌های هوشمند دارای رزولوشن UHD بوده و در سه اندازه 65، 55 و 50 اینچ به بازار عرضه می‌گردد. این تلویزیون‌ها از یک میلیارد رنگ و بیش از 8 میلیون پیکسل پشتیبانی نموده و همگی دارای پنل A+هستند. قابلیت‌های کاهش خودکار نویز تصویر و تقویت سیگنال‌های دریافتی که بر روی این تلویزیون‌ها قرار داده‌شده است، نمایش بهترین تصویر بر روی این تلویزیون‌ها را تضمین می‌نماید. تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس دارای سیستم‌عامل اندروید 4.4 بوده که نیاز کاربران به امکانات هوشمند را برطرف می‏‌نماید.

سری Style شامل تلویزیون‌های با رزولوشن Full HD و امکاناتی همچون کاهش نویز تصویر، تقویت سیگنال و پشتیبانی از تمام شبکه‏های دیجیتال می‌شوند. در این سری دو انتخاب در سایزهای 50 و 43 اینچ وجود دارد و تکنولوژی کاربردی Time Shift و ضبط بر روی حافظه خارجی از ویژگی‌هایی مهم این سری هستند که به‌سادگی نمی‌توان از آن‌ها گذشت.

اما سری Power تلویزیون‌های جی‌‏پلاس، در دو اندازه 32 و 40 اینچ ارائه می‌گردد. این دو مدل دارای ورودی‌های کامل و تمام امکانات تصویری موجود در سری بالاتر از خود هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به پنل +A، قابلیت کاهش نویز، تقویت سیگنال، Time Shift و ضبط بر روی حافظه خارجی اشاره کرد، پشتیبانی از تمام شبکه‌های دیجیتال و تکنولوژی DVBT2 بر روی این دو مدل نیز قرارگرفته، مدل 40 اینچ دارای رزولوشن Full HD بوده و طراحی منحصربه‌فرد با رنگ بژ از مشخصات قابل‌توجه این مدل تلویزیون است.

 

شرکت گلدیران با بیش از 800 نمایندگی فعال و بیش از 2000 تکنسین مجرب می‌تواند در کل کشور در زمینه محصولات خانگی، تصویری و تهویه مطبوع اقدام به ارائه خدمات به مشتریان محصولات جی پلاس کند. این بخش قابلیت پاسخگویی به بیش از 200 تماس هم‌زمان و امکان پاسخ به مشتریان در 7 روز هفته، 365 روز از سال را دارد و به‌صورت میانگین ماهانه نزدیک به 120 هزار تماس ورودی و 250 هزار تماس خروجی (نظرسنجی و…) را پشتیبانی می‌کند. امری که به‌عنوان نقطه قوت شرکت مشتریان گلدیران و ایجاد تمایز با رقبا قلمداد می‌شود.

باوجود خدمات متمایز گلدیران می‌توانید با خیال راحت به سراغ محصولات بسیار پیشرفته جی پلاس با گارانتی این شرکت رفته و بدون نگرانی در مورد پشتیبانی و خدمات پس از فروش از فناوری‌ روز دنیا لذت ببرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلدیران از سری تلویزیون‌های جدید G+ رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *