گزارشی از چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

سامسونگ و برگزاری مسایقه

چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL 2018) که با حمایت شرکت‌ سامسونگ و توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شد روز جمعه ۱۶ شهریور ماه با معرفی نفرات اول تا سوم تمامی رشته‌ها و اهدای جوایز به پایان رسید.
این مسابقات از روز ۶ شهریور در برج میلاد تهران و در پنج رشته PES 2018 ،FIFA 2018 ،Clash Royale، Quiz of Kings و بازی جدید پسرخوانده آغاز شد. تمامی مسابقات بازی‌های کنسولی و کامپیوتری بر روی نمایشگر ۲۷ اینچ گیمینگ G70 سامسونگ انجام شد.
مراسم اختتامیه چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران شب گذشته و با حضور مدیران شرکت سامسونگ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و جمع پرشوری از علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در برج میلاد تهران برگزار شد. در شب پایانی دیدارهای فینال سه رشته PES 2018، 2018 FIFA و Quiz of Kings برگزار شد که با شور و حرارات خاصی همراه بود.
روزبه اشتری، مدیر محصول مانیتور سامسونگ در این مراسم با ابراز خوشحالی از حضور در جمع پرانرژی گیمرها گفت : «هدف ما در حمایت از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران این بود که بتوانیم فرصت تجربه بازی روی یکسری از بهترین‌ مانیتورهای گیمینگ جهان را در اختیار گیمرهای ایرانی قرار دهیم. مانیتورهایی که بصورت ویژه برای بازی طراحی و ساخته شدند.»

مسابقه سامسونگ جدید
مدیر محصول مانیتور سامسونگ با اشاره به مانیتورهای نسل جدید این شرکت گفت : « شرکت سامسونگ همیشه پیشتاز فناوری‌های نمایشی بوده و به همین دلیل ما در چند سال اخیر به طور ویژه بر روی عرضه بهترین تجربه دیداری با کمترین تاخیر ممکن، به اهالی بازی تمرکز کردیم. هم اکنون نسل جدید مانیتورهای گیمینگ سامسونگ مجهز به بهترین صفحات خمیده با فناوری کوانتوم دات هستند و همانطور که احتمالا در طول برگزاری مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌ای تجربه کردید شما را کاملا در بازی درگیر می‌‌کند.»
رقابت‌های چهارمین دوره مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران بر روی ۶۰ مانیتور ۲۷ اینچ گیمینگ G70 سامسونگ برگزار شد که به گفته مسئولان برگزارکننده بازی‌ها رضایت خاطر گیمرها را به همراه داشته است.
G70 اولین مانیتور Curved گیمینگ جهان است که با داشتن ویژگی‌هایی همچون زمان واکنش ‌پذیری فوق سریع یک میلی‌ ثانیه‌‌ای‌، نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی، انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متری پنل و نسبت کنتراست 3000:1 عملکردی کم‌نقص در نمایش بازی‌ها دارد.
در محل برگزاری مسابقات چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران غرفه بزرگ سامسونگ میزبان علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان بود تا از نزدیک با جدیدترین و بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان آشنا شوند. مانیتور ۴۹ اینچی G90 سامسونگ با صفحه نمایشی خمیده و فوق‌ عریض طراحی و تولید شده تا سطح متفاوتی از شور و هیجان را در اختیار گیمرها قرار دهد.
در اقدامی که می تواند نشانه ای از اهمیت و توجه سامسونگ به جمعیت جوان و گیمرهای ایرانی باشد، سانگ ووک چوی، مدیر ارشد محصولات صوتی و تصویری سامسونگ در ایران شخصا با حضور روی سن جوایز نفرات برتر را اهدا کرد.
بر اساس اعلام برگزار کنندگان جایزه نفرات اول این مسابقات یک دستگاه مانیتور گیمینگ QLED ۲۷ اینچ سامسونگ، نفرات دوم یک دستگاه مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ و نفرات سوم نیز یک مانیتور ۲۲ اینچ سامسونگ بود.
در نهایت و با اهدای این جوایز چهارمین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران به کار خود پایان داد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گزارشی از چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *