کورتانای ویندوز 10 وکنترل دستگاه های اندرویدی و دیگر ابزار های هوش مندتان

کورتانای ویندوز 10 می تواند دستگاه های اندرویدی و دیگر ابزار های هوش مندتان را کنترل کند

دستیار مجازی کورتانا که ماکروسافت به سیستم عامل جدید خود یعنی ویندوز 10 اضافه کرده است، یک سرویس بسیار کارآمد است. این سرویس به شما اجازه می دهد نت بردارید، روی کامپیوترتان موسیقی پخش کنید، تذکر دریافت کنید و همچنین اطلاعات ترافیک را در همان زمان دریافت کنید. اما این تمام ماجرا نیست، می توانید از کورتانا برای کنترل دستگاه اندرویدیتان و چراغ های هوشمند، اسپیکر، و دستگاه های IoT که به دستگاه متصل هستند استفاده کنید.
انجام این کار به دلیل وجود برنامه ای اندرویدی به نام Tasker امکان پذیر است، که به کاربران اجازه می دهد چیز هایی را روی دستگاه هوشمندشان اتوماتیک کنند. سازنده ی آن، جواو دیاس، این را در پستی برای اعلام نحوه ی کارکرد این برنامه و شیوه ی استفاده از آن برای انجام دادن کار هایی شگفت انگیز از طریق کورتانا روی ویندوز 10 منتشر کرد.
آن گونه که او توضیح می دهد، کاربران برای فعال کردن دسترسی از راه دور به کورتانا باید از AutoRemote و AutoVoice استفاده کنند. هر دوی این ها برنامه های اندرویدی هستند که باید آن ها را روی گوشی و یا تبلت خود نصب کنید. به علاوه، باید اکستنسیون کروم با نام AutoRemote را نیز نصب کنید. این اکستنسیون را می توانید از آدرس زیر دریافت کنید:
chrome.google.com
بعد به تنظیمات بروید و کورتانا را فعال کنید.
بعد از انجام این کار، باید بتوانید با کورتانا صحبت کنید تا اعلانات و برنامه های روی دستگاه اندرویدتان را کنترل کنید. اگر بخواهید چراغ های هوشمند و گجت های دیگری که به دستگاه اندرویدتان متصل است را از طریق کورتانا متصل کنید، باید اول آن ها را به برنامه تسکر متصل کنید.
آسان ترین راه برای این کار این است که برنامه اش را با برنامه تسکر ادغام کنید. برای این کار باید برنامه تسکر را باز کنید، و برنامه ی گجت مورد نظرتان را به عنوان یک پروفایل به برنامه اضافه کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه نام برنامه دلخواه خود را به پنجره Run ویندوز اضافه کنیم؟

نظرات در مورد : کورتانای ویندوز 10 وکنترل دستگاه های اندرویدی و دیگر ابزار های هوش مندتان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *