کوالکام برند گیمینگ گوشی هوشمند تاسیس می کند

ظاهراً کوالکام قصد دارد به زودی برند اختصاصی تلفن های هوشمند گیمینگ خود را به بازار عرضه کند. گزارش حاکی از آن است که سازنده تراشه شناخته شده در حال کار با مارک دیگری برای راه اندازی گوشی های گیمینگ می باشد.

به گزارش DigiTimes ، “طبق گفته منابع صنعت ، کوالکام با Asustek Computer همکاری خواهد کرد تا در اواخر سال 2020 گوشی های هوشمند مخصوص بازی خود را تولید و راه اندازی کند.” به عبارت دیگر ، غول تراشه با ایسوس که تلفن های هوشمند مخصوص بازی را برای کوالکام می سازد ، همکاری خواهد کرد. علاوه بر این ، اولین مدل این مجموعه جدید می تواند از اواخر سال 2020 ، طبق منابع صنعت ، وارد شود.

قابل ذکر است ، کوالکام همچنین در حال آماده شدن برای اجلاس فناوری Snapdragon است که یک رویداد مجازی است که از 1 دسامبر 2020 شروع می شود و تا 2 دسامبر 2020 ادامه دارد. در این رویداد ، انتظار می رود که این شرکت پرچمدار نسل بعدی خود را با نام Snapdragon 875 SoC معرفی کند. . با راه اندازی های اخیر ، این شرکت در حال کار بر روی راه اندازی چیپست های متمرکز بیشتر بر روی بازی است ، که یک بازار رو به رشد در صنعت گوشی های هوشمند است.

تراشه های کوالکام مانند Snapdragon 730G یا 765G به طور خاص بر روی ارائه عملکرد خوب بازی در بخش های میان رده متمرکز شده اند. و اکنون ، به نظر می رسد که این شرکت به جای تهیه ساده تراشه های خود برای نصب های متعدد ، می خواهد وارد بازار نیز شود. ایسوس همچنین یک مارک تجاری عالی برای این مجموعه است زیرا این شرکت همچنین به دلیل تولید تلفن های هوشمند ROG Gaming خود شناخته شده است ، آخرین فروش آن ROG Phone 3 است که از تراشه قدرتمند Snapdragon 865+ بهره می برد.

متأسفانه در حال حاضر جزئیات دقیق تری در مورد این گوشی بازی Qualcomm مشخص نیست. اگرچه ، می توان فرض کرد که احتمالاً با جدیدترین چیپست Snapdragon 875 وارد بازار شود اما هنوز هم حدس و گمان است ، بنابراین آن را با کمی نمک مصرف کنید. با این حال ، ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه ، با پرتابی که احتمالاً در اجلاس فناوری Snapdragon باشد ، بشنویم.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات پردازنده Snapdragon 875 کوالکام

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند بزودی برند تایوانی محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند. پیش بینی شده این دیوایس که ساخته ایسوس است بهترین ویژگی ها را دارا باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کوالکام برند گیمینگ گوشی هوشمند تاسیس می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *