کمپانی Media Tek از ۲ چپ ست میان رده و متوسط ، با نام های P23 و P30 رونمایی کرد

کمپانی Media Tek از ۲ چپ ست میان رده و متوسط ، با نام های P23 و P30 رونمایی کرد؛ همانطور که در موضوع خبر گفتیم ، کمپانی media tek امروز ۲ چپ ست جدید را به بازار SoC معرفی کرد. Helio P23 و Helio P30 در آینده دستگاه های دارای ICs به بازار در سه ماه آخر سال ۲۰۰۷ واردبازار خواهد شد اما تنها p30 در بازار چین در دسترس خواهد بود همانند تمام چپ ست های سری p، p23 و p30 با پردازنده ی ۸ هسته ای (چهار هسته ای cortex A53 با سرعت ۲.۳ گیگا هرتز و چهارهسته ی اضافی با سرعت ۱.۶۵گیگا هرتز) عرضه می شوند.

پردازنده ی گرافیکی توسط Mali ارائه خواهد شد و قطعا G71MP2 با فرکانس ۷۷۰ مگا هرتز یا ۹۵۰ مگا هرتز است.

این دو نوع بروز رسانی از پیکربندی Mali T880 در P20 و P25 نیز ارائه خواهند شد.

Media Tekچیپ ست P23 می تواند از ۲ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی پشتیبانی کند، در حالی که P30 به اندازه ی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دو گانه یا تنها ۲۵ مگاپیکسلی را می تواند پشتیبانی کند.

با توجه به منابع، کمپانی Media tek در حال حاضر یک حالت DSDS(Dual sim standby) دوگانه را فعال کرده است، که هر دو سیم کارت را قادر می سازد تا با اتصال LTE  به اینترنت متصل شوند.

کمپانی Media Tek می گوید که علاقه دارد Helio P23 در سطح جانی مطرح شود اما چیپ ست P30 فقط در چین فعالیت خواهد کرد، عمدتا به دلیل قیمت آن است که شاید ممکن است در نهایت اگر متقاضیان بخواند، این تصمیم گیری کمپانی نیز تغییر کند و چیپ ست P30 نیز در سطح بین المللی و جهانی عرضه شود.

بازهم باید منتظر فناوری های جدید از این کمپانی معروف که سالهاست در تولید و ساخت چیپ ست های گوشی های هوشمند فعالیت دارد، باشیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی Media Tek از ۲ چپ ست میان رده و متوسط ، با نام های P23 و P30 رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *