کمپانی گوگل قابلیت پیام رسانی را به Google Maps افزود

قابلیت پیام رسانی Google Maps

مدتی قبل در سایت های خبری مطلبی مبنی بر تصمیم گوگل برای رونق کسب و کارها از طریق Google Maps منتشر شد. این کمپانی تصمیم دارد تا با افزودن قابلیت پیام رسانی در این مسیریاب ارتباط میان کاربران با برندهای تجاری را برقرار نماید و زمانی که افراد تصمیم دارند از یک فروشگاه دیدن فرمایند، با مدیریت آن از طریق Google Maps ارتباط برقرار کنند.

قابلیت پیام رسانی Google Maps

تب Messages در این مسیریاب به کاربران این امکان را می‌ دهد تا به طور مستقیم با کسب و کارها و برند های موجود در روی نقشه ی گوگل ارتباط برقرار نمایند. البته هنوز معلوم نیست که در حال حاضر چندین کسب و کار به چنین ویژگی دسترسی یافته اند. زمانی که بر روی گزینه ی Messages در بخش تنظیمات مسیریاب کلیک کنید، صفحه‌ ای نمایان می گردد تا به شما نشان دهد که می توانید با استفاده از انتخاب گزینه ی Message در صفحه ی گوگل هر کسب و کار، با آن‌ ها ارتباط برقرار نمایید. با این وجود که در سیستم عامل اندروید پیام رسان های متعددی وجود دارد، هدف اصلی این کمپانی از ارائه چنین قابلیتی مسلما قطعا ایجاد محیطی به منظور گفتگو و یا صحبت با دوستان و آشنایان نبوده است.

قابلیت پیام رسانی Google Maps

ویژگی که از آن صحبت می‌ کنیم کاربردهای مخصوص به خود را دارا می باشد؛ برای مثال به منظور دسترسی به اطلاعاتی که از سایت یک کسب و کار به سختی می‌ توان کسب کرد. همچنین بعضی از مواقع به منظور برقراری تماس تلفنی با یک کمپانی و یا فروشگاه خیلی سخت است اما با استفاده از فرآیند پیام‌ رسانی با Google Maps، می‌ توان به راحتی با آن کسب و کار ارتباط برقرار نمود. یکی از کاربران ردیت علاوه بر تأیید این قابلیت اعلام نموده است که ویژگی پیام‌ رسانی را برای کسب و کار خود فعال نموده است ولی تا همین لحظه پیامی از سوی مشتریان خود دریافت نکرده است.

در نتیجه هنوز معلوم نیست که آیا این ویژگی به طور کامل فعال شده است و یا تنها تنظیمات آن به منظور ارائه در نسخه ی نهایی آماده‌ سازی شده است. به هر حال امیدواریم که کاربران از این قابلیت کاربردی در گوگل مپس استقبال زیادی به عمل آورند. تا آن زمان باید منتظر واکنش رسمی کمپانی گوگل و ارائه این ویژگی در نسخه ی نهایی این مسیریاب باشیم.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی گوگل قابلیت پیام رسانی را به Google Maps افزود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *