کمپانی چینی اوپو متهم به دستکاری در بنچمارک گوشی هایش متهم شد

کمپانی چینی اوپو

کمپانی چینی اوپو | همانطور که می دانید کمپانی اوپو یکی از کمپانی های چینی است که در صنعت ساخت گوشی های هوشمند با سیار کمپانی ها در حال رقابت می باشد و اخیرا نیز توانسته است به موفقیت های زیادی دست پیدا کند اما گویا این بار بخت با اوپو یار نبوده و این کمپانی به دستکاری در بنچمارک گوشی های خود متهم شده است.

کمپانی چینی اوپو

چند هفته پیش بود که گزارشات منتشر شده اشاره به تقلب کمپانی هواوی و زیر مجموعه ی آنر در بنچمارک ها داشت. به دنبال این موضوع 3DMark نیز تصمیم داشت که گوشی های هواوی را از لیست خود حذف نماید. تمامی آزمایش ها نیز تأیید نموده بودند که کمپانی های دیگر نیز تقلب می کنند. اکنون معلوم شده است که اوپو نیز در گوشی Find X تقلب کرده است. گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس قرار است به زودی وارد بازارهای بریتانیا گردد و اکنون با مقایسه ی نسخه های عمومی و خصوصی بنچمارک های آن معلوم شده که تقلب کرده است. بر همین اساس Oppo Find X تا 41 درصد امتیازهای خود را افزایش داده ولی فقط پرچمدار کمپانی اوپو نبوده که به تقلب متهم شده است، این مسئله در خصوص گوشی میان رده ی اوپو F7 نیز صادق است.

کمپانی چینی اوپو

کمپانی اوپو نیز به این مسئله اعتراف کرده است و اعلام کرده زمانی که کارکرد اپلیکیشن هایی نظیر بازی ها یا بنچمارک های سه بعدی توسط گوشی تشخیص داده می شود پردازنده به حداکثر سرعت خود سوییچ می کند تا تجربه ی کاربری روانی را برای کاربران ایجاد نماید. از طرفی دیگر برای نرم افزارهای ناشناس، گوشی بر اساس استراتژی بهینه سازی کردن مصرف انرژی فعالیت می کند که در این شرایط امتیازهای بسیار کمتری توسط گوشی ثبت می گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین پدیده اپو با نام OPPO R7 Plus

نظرات در مورد : کمپانی چینی اوپو متهم به دستکاری در بنچمارک گوشی هایش متهم شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *