کمپانی فسیل و عرضه ساعت هوشمند با قابلیت های منحصر به فرد

کمپانی فسیل

نام کمپانی فسیل در تولید ساعت های هوشمند کماکان می درخشد و بسیاری از برندهای دیگر نیز سعی در رقابت با این برند معروف در تولید ساعت های هوشمند و رسمی را دارند. این کمپانی در سال ها پیش بیشتر در عرصه ی تولید ساعت های رسمی و اسپرت مردانه و زنانه فعالیت می کرد اما هم اکنون این برند در سال جاری تصمیم گرفت تا تغییراتی در ساعت هوشمند خود از لحاظ طراحی و قابلیت فراهم نماید.

این کمپانی سعی دارد که قابلیت‌ های بسیاری در ساعت‌ های هوشمند خود تعبیه نماید تا همان سادگی در طراحی و ارزان قیمتی محصولاتش حفظ نماید. اکنون این کمپانی تصمیم دارد روال همیشگی خود را کنار بگذارد و به همین دلیل اسن اواخر از ساعت‌ های هوشمندی با نام سری Q رونمایی به عمل آورد که امکان سنجش فشار خون، Google Pay و GPS را در آن ها فراهم نموده است.

کمپانی فسیل

قبلا این کمپانی سعی داشت که سیستم عامل Wear OS کمپانی گوگل را بر روی ساعت‌ های سنتی پیاده نماید تا هواداران خود را برای خرید این ساعت ها ترغیب نماید. اگر ساعت های قبلی این کمپانی از ردیاب فشار خون بهره مند نبودند زیرا کاربران نمی توانستند با استفاده از این قابلیت خریداری نمایند ولی با پیشرفته‌ این مدل از ساعت‌ ها گویا کمپانی فسیل در تلاش است تا قابلیت‌ های گجت های پوشیدنی‌ اش را ارتقا دهد.

این ساعت‌ های هوشمند Q Venture HR و Q Explorist HR نام دارند و احتمالا با برچسب قیمتی حدود 255 تا 275 دلار عرضه شوند. اکنون این کاربران می‌ توانند بند و رنگ دلخواه موردنظر خود را در وبسایت رسمی این شرکت یاد شده انتخاب نموده و ساعت هایشان را خریداری نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  معرفی بهترین ساعت های هوشمند در سال 2021

نظرات در مورد : کمپانی فسیل و عرضه ساعت هوشمند با قابلیت های منحصر به فرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *