کمپانی سونی نیز وارد عرصه ارزهای دیجیتال شد

ارزهای دیجیتال

در این بحث از یک سو کمپانی سونی را داریم که طرفداران بسیار زیادی دارد و از سوی دیگر ارزهای دیجیتال که وارد عرصه رقابت شده اند. اکنون بسیاری از کمپانی ها تصمیم گرفته اند که به نوعی ارز دیجیتال خود را وارد بازی نمایند ولی سونی نسبت به آن ها تصمیم متفاوتی گرفته است. این کمپانی قصد دارد تا کیف پول اختصاصی خود را توسعه دهد تا کاربران ارزهای دیجیتالی بتوانند از این کیف پول استفاده نمایند.

ارزهای دیجیتال

یکی از شاخه های بخش R&D کمپانی سونی اخیرا از توسعه ی نوعی کیف پول دیجیتال بی سیم به منظور ذخیره نمودن ارزهای دیجیتال خبر داده است که این مسئله، احتمال طراحی و استفاده از یک اکوسیستم دیجیتالی رمزنگاری توسط کمپانی ژاپنی را تقویت می نماید. واحد CSL، آزمایشگاه علوم کامپیوتر، کمپانی سونی با منتشر نمودن یک بیانیه ی خبری، توسعه کیف پول مورد بحث برای ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را تأیید نموده و گفته است که بر خلاف نمونه های موجود، محصولات جدید بی سیم بوده است و با حذف نمودن پورت و کابل یو اس بی، با استفاده از چیپ NFC به تبادل داده ها و انجام تراکنش های مالی می پردازد.

ارزهای دیجیتال

شایان ذکر است که واحد CSL یکی از واحدهای زیرمجموعه آر اند دی کمپانی سونی بوده و نظیر دیگر قسمت های هم رده، بسیاری از تولیدات آن هیچ موقع به دست مصرف کنندگان نمی رسد. در عین حال انتشار بیانیه ی خبری رسمی توسط کمپانی سونی، از واقعیت تصمیم این کمپانی در توسعه ی کیف پول ارزهای دیجیتال حکایت دارد و نشان می دهد که این کمپانی ژاپنی، برای آینده ی خود برنامه های اساسی را تدارک دیده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ارزهای با ارزش دیجیتالی

نظرات در مورد : کمپانی سونی نیز وارد عرصه ارزهای دیجیتال شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *