کمپانی اپل مک بوک ایر جدید خود را با صفحه نمایش رتینا رونمایی کرد

مک بوک ایر اپل

مک بوک ایر اپل | همانطور که می دانید امروز رویداد اپل برای معرفی سری جدید آیپدها و مک بوک های این کمپانی بود که از 2 ساعت قبل تاکنون در حال برگزاری است و افراد زیادی نیز در سالن رونمایی حضور دارند. در طی این رویداد، دقایقی قبل کمپانی اپل از سری جدید مک بوک ایرهای خود رونمایی به عمل آورد که در این لپ تاپ از صفحه نمایش رتینا استفاده شده است.

مک بوک ایر اپل

سال گذشته لپ تاپ باریک کوپرتینویی ها فقط آپدیت های جزئی کارت گرافیک و پردازنده را شاهد بودند و از سال 2015 میلادی تغییرات اساسی ای را نداشتند ولی این دفعه تغییرات اساسی تری از قبل صورت گرفته است. این دفعه مک بوک ایر به صفحه نمایش رتینا تجهیز شده است و حاشیه ی صفحه نمایش 13.3 اینچی این لپ تاپ در قیاس با دیگر مک بوک ها باریک تر می باشد. کیفیت صفحه نمایش اکنون 4 برابر نخستین مدل مک بوک ایر گشته و به 2880 در 1800 پیکسل افزایش یافته است. با نهایت تاسف درگاه های ورودی فقط به دو USB-C محدود می باشند و گویا خبری از درگاه کارت خوان SD نبوده ولی خبر خوب این است که همین دو درگاه ورودی USB با تاندربولت 3 نیز سازگار می باشند و سرعت بسیار بالا را برای کاربران به ارمغان می آورد.

مک بوک ایر اپل

ویژگی دیگری که به مک بوک ایرهای کمپانی اپل اضافه شده است، سنسور اثر انگشت یعنی Touch ID این دستگاه ها همراه با چیپ امنیتی T2 بوده و پشتیبانی از دستورات صوتی سیری نیز در این سنسور اثر انگشت در نظر گرفته شده است ولی دیگر نمی توانید تاچ بار را مشاهده کنید. کیبورد به شکل پروانه ای و شبیه به همان است که در مک بوک پرو 2018 قرار گرفته است. به همین ترتیب می توانید در انتظار کیبوردی با صدای کمتر و با میزان خرابی کمتر باشید.

مک بوک ایر اپل

 

مطالب مرتبط

 

بیشتر بخوانید  مشکلی در شارژ آیفون X ؛ شارژر آن قابلیت Fast Charge ندارد

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی اپل مک بوک ایر جدید خود را با صفحه نمایش رتینا رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *