نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید در کافه بازار منتشر شد

نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید

به گزارش زوم تک نسخه اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس در دو روز گذشته بصورت رسمی منتشر شد ، اما با رونمایی جهانی گوگل پلی ورژن اندرویدی کلاب هاوس را تنها برای آی پی ایالات متحده امریکا در اختیار کاربران قرار داد. امروز کافه بازار نسخه اصلی کلاب هاوس را در اختیار کاربران خود قرار داد. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و در انتها اپلیکیشن رسمی کلاب هاوس را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

اخیرا بود که توسعه دهندگان کلاب هاوس اعلام کردند نسخه رسمی اما بتا اندرویدی این برنامه در گوگل پلی استور دردسترس قرار گرفت. البته این امر برای کاربران ایرانی دردسرهایی داشت و آن این بود که برای استفاده می بایست آی پی خود را به ایالات متحده تغییر می دادند.

حال به تازگی نسخه اندروید رسمی کلاب هاوس در کافه بازار منتشر شد و کاربران ایرانی بدون هیچ دغدغه می توانند آن را برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنند. این اپلیکیشن صوتی که موردتوجه مسئولین و عموم قرار گرفت، ابتدا تنها برای iOS منتشر شده بود و مدتی بعد برخی برنامه نویسان نسخه غیررسمی را برای سیستم عامل اندروید منتشر کردند.

در این بین اکنون نوبت آن رسیده تا کاربران ایرانی بدون هیچ مشکلی نسخه اندرویدی کلاب هاوس را روی گوشی اندرویدی خود داشته باشند. شاید نسخه اندرویدی کلاب هاوس تمامی ویژگی های نسخه iOS را دارا نباشد اما تیم توسعه تصمیم گرفتند برای جلوگیری از انتشار نسخه غیررسمی که شامل بدافزارهایی می شد، نسخه اندروید رسمی را منتشر کنند.

از رقبای اصلی کلاب هاوس توییتر اسپیس بوده که اخیرا برای اندروید منتشر شد و سعی می کرد در نبود نسخه اندروید رسمی کلاب هاوس طرفداران بسیاری بدست آورد. به هر حال اکنون این نسخه منتشر شده و علاقمندان به کلاب هاوس می توانند از آن بهره بگیرند.

ویژگی های نسخه رسمی کلاب هاوس اندروید

پس از نصب نسخه رسمی کلاب هاوس تفاوت های زیادی را با نسخه های غیررسمی مشاهده خواهید کرد ، هنگی های نسخه های قبلی کلاب هاوس در نسخه رسمی وجود ندارد ، دسترسی به ابزار های کلاب هاوس از جمله نوتیفیکیشن ها ، ادیت بیو ، ایونت ها ، دعوت نامه ها خیلی راحت تر از نسخه های غیر رسمی است.

بیشتر بخوانید  ضبط مکالمات صوتی کلاب هاوس  (Clubhouse) در اندروید و آیفون

در ادامه تصاویری از فضای کلاب هاوس اندروید نسخه رسمی را مشاهده خواهید کرد.

برای دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس برای گوشی های اندرویدی می توانید از لینک زیر از کافه بازار دانلود نمایید.

 

دانلود از کافه بازار

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید در کافه بازار منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *