کسب درآمد آسان تضمینی با مشاهده تبلیغات

کسب درآمد آنلاین

چگونه بصورت آنلاین در خانه خودمان کسب درآمد داشته باشیم ،  یکی از روش های بسیار آسان برای کسب درآمد مشاهده تبلیغات می باشد. شما با مشاهده تبلیغات در سایت های خارجی می توانید کسب درآمد آنلاین داشته باشید برای کسب درآمد انلاین یکی از بهترین وب سایت های کسب درآمد آنلاین وب سایت dsomoney.site است شما با ثبت نام در این وب سایت می توانید با مشاهده تبلیغات موجود  در این وب سایت به کسب درآمد ارزی بپردازید.

نکته بسیار جالب توجه این است که شما می توانید با وارد کردن شماره کارت و شماره شبا حساب ایرانی می توانید درامدتان را نقد کنید.

آموزش تصویری کسب درآمد از وب سایت dsomoney.site

برای کسب در آمد از این وب سایت در ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام نمایید ، برای ثبت نام در این وب سایت ابتدا در لینک زیر ثبت نام نمایید سپس با ورود به بخشی که در تصویر مشخص شده است به کسب در آمد بپردازید.

ورود به وب سایت dsomoney.site

پس از اینکه به وب سایت فوق وارد شدیداز قسمتی که در تصویر زیر ارائه شده است ثبت نام نمایید.

کسب درآمد آنلاین

پس از اینکه در لینک بالا کلیک کردید ، فرم زیر را با توجه به راهنمایی های انجام شده پر کنید :

کسب درآمد آنلاین

پس از آن شما می توانید وار پنل مدیریت شوید و به کمک منویی که در تصویر زیر نشاده داده شده است وارد بخش کسب درآمد شوید و با مشاهده تبلیغات وارد کردن شماره ای که در کادر و فلش مشخص شده 1 نشان می دهد در جای خالی موجود در فلش 2 وارد نموده و روی دکمه زیر آن کلیک کنید تا ثبت شود.

شما با وارد کردن شماره ها در کادر مورد نظر هر بار صفحه جدید و تبلیغات جدیدی باز می شود و بابت هر باز شدن صفحه شما می توانید 1 سنت درآمد کسب کنید.

کسب درآمد آنلاین

همانطور که میبینید در دو کار مورد نظر در تصویر زیر کار شما برای کسب درآمد به سادگی قابل مشاهده است :

کسب درآمد آنلاین

پس از اینکه شما کسب در آمد کردید و درامد شما افزایش یافت هر دو روز یک بار هزینه مورد نظر به حساب شما واریز می شود فقط باید طبق تصویر زیر وارد منوی مورد نظر شوید و اطلاعات بانکی تا را وارد کنید تا هزینه به شماره حساب شما واریز شود. نیاز به داشتن حساب ارزی نیست با وارد کردن شماره کارتتان به راحتی می توانید درامدتان را نقد نمایید.

کسب درآمد آنلاین

پس از اینکه صفحه بالا را با کلیک روی دکمه قرمز رنگ Withdraw maney  می توانید فرم زیر را مشاهده و با انتخاب گزینه to a bank accont وارد فرم شوید و با انتخاب کشور مورد نظر و اطلاعات بانکی براحتی حساب تان را برای دریافت درآمد تان ثبت نمایید

کسب درآمد آنلاین

متن فوق معرفی یکی از وب سایت های درآمد آنلاین می باشد. اگر سوالی داشتید در بخش نظرات بپرسید.

4/5 - (10 امتیاز)

نظرات در مورد : کسب درآمد آسان تضمینی با مشاهده تبلیغات

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام و وقت بخیر
    من در این ثایت register کردم و با کلیک کردن 1 سنت 1 سنت به حسابم افزوده می شود، اما موقعی که صفحه جدیدی باز می کنم، کب موجودی من صفر می شود
    خواهشمند ام راهنمایی ام کنید
    بسیار سپاسگزارم