کسب تاییدیه Bluetooth SIG توسط ساعت جدید هوآوی

هوآوی

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. سال جاری نیز تصمیم داشته به معرفی و عرضه دیوایس های متعددی بپردازد و یکی از آنها ساعت هوشمند نسل جدید و Watch GT 2 Pro است. به تازگی در موسسه Bluetooth Special Interest Group ساعت هوشمند جدیدی که به عنوان گجت پوشیدنی نسل جدید هوآوی شناخته می شود، موفق به کسب تاییدیه شد. این ساعت شماره مدل TIA-B09 را داشته که در واقع شناسه ای مربوط به ساعت واچ جی تی 2 پرو است.

اخیرا مشخص شد که هوآوی برند تجاری Mate Watch را به ثبت رساند. گویی شرکت چینی می خواهد به عرضه نسل جدیدی از ساعت هوشمند خود بپردازد که دارای طراحی متفاوت و مشخصات کلیدی قابل توج است. گفته شده هوآوی همزمان با رونمایی خانواده پرچمداران میت 40، ساعت میت واچ پریمیومی خود را معرفی می کند. انتظار داریم این ساعت مشخصات کلیدی برجسته ای داشته باشد و با مدل معمولی رو به رو نیستیم. در گزارش دیگری گفته شده هوآوی برنامه ای ندارد که ساعت موردبحث را سال جاری معرفی کند. بلکه رونمایی آن را به سال 2021 موکول کرده است و سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی برای معرفی ساعت نسل جدید نیست.

ممکن بوده هوآوی محصول جدید را تحت عنوان  Watch Fit معرفی کند. گجت پوشیدنی که پیشتر تصاویر رندر آن به بیرون درز کرد و شاهد یک ساعت با صفحه نمایش مستطیل شکل منحنی با بندهای سیلیکونی رنگی بودیم. جزئیات درباره این ساعت به شدت کم بوده و نمی دانیم قرار است با چه مشخصاتی راهی بازار شود. احتمالا هوآوی بخواهد آن را با همان نام میت واچ یا واچ فیت معرفی کند. گفتنیست اگر با نام واچ فیت رونمایی شود، احتمالا دارای برخی ویژگی های دستبندهای تناسب اندام بوده  و احتمالا از برخی ویژگی های ساعت به دور خواهد بود.

هوآوی در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از محصولات پوشیدنی و غیرپوشیدنی دیجیتالی خود را معرفی کند. عجیب نیست ساعتی چون میت واچ یا واچ فیت رونمایی شود. دیوایسی که مشخصات خاصی داشته و می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. جزئیات به شدت محدود بوده و نباید به گزارش های بی اساس اشاره کرد. هوآوی درصدد بوده این محصول نسل جدید را با طراحی نو و پریمیومی در آینده نزدیک معرفی کند.

بیشتر بخوانید  بریتانیا نیز همانند آمریکا، هوآوی را متهم به همکاری با دولت کمونیست چین کرد!

اگرچه هیچ اطلاعات سخت افزاری و مشخصاتی از این ساعت موجود نیست و نباید به گزارش های بی اساس اشاره داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کسب تاییدیه Bluetooth SIG توسط ساعت جدید هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *