کسب تاییدیه تنا توسط گوشی Xiaomi 13 Ultra

کسب تاییدیه تنا توسط گوشی Xiaomi 13 Ultra

انتظار می رود شیائومی رویداد بزرگ بعدی خود را در ماه آوریل در چین برگزار کند. این رویداد احتمالا شاهد ورود دستگاه هایی مانند Xiaomi 13 Ultra، Xiaomi Pad 6 و Pad 6 Pro است. پیش از عرضه مورد انتظار، شیائومی 13 اولترا مورد تایید مقامات TENAA چین قرار گرفته است.

مقامات 3C چین اخیراً یک دستگاه شیائومی با شماره مدل 2304FPN6DC را تأیید کردند. اکنون همان گوشی دارای گواهینامه TENAA است که در تصویر زیر مشاهده می شود. گفته می شود این دستگاه شیائومی 13 اولترا آینده خواهد بود. در حالی که لیست هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات ندارد، به نظر می رسد که دستگاه به آرامی به سمت راه اندازی خود می رود.

گواهی 3C شیائومی 13 اولترا نشان داد که این دستگاه ممکن است با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی وارد بازار شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این دستگاه شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز ارائه می‌کند. Xiaomi 12S Ultra سال گذشته دارای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی است. از این رو، این احتمال وجود دارد که 13 Ultra با یک باتری با اندازه مشابه وارد بازار شود.

مقامات 3C چین اخیراً یک دستگاه شیائومی با شماره مدل 2304FPN6DC را تأیید کردند. اکنون همان گوشی دارای گواهینامه TENAA است که در تصویر زیر مشاهده می شود. در حالی که لیست هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات ندارد، به نظر می رسد که دستگاه به آرامی به سمت راه اندازی خود می رود.

شیائومی 13 اولترا احتمالاً دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی است. یک سنسور دوربین 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989، یک لنز فوق عریض، یک لنز تله فوتو و یک دوربین زوم پریسکوپ احتمالاً در پنل پشتی دستگاه به عنوان بخشی از تنظیم دوربین چهارگانه تنظیم شده توسط لایکا وجود دارد. انتظار می رود این دستگاه به سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 مجهز شود.

13 اولترا احتمالا دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی E6 AMOLED لبه خمیده است که از وضوح QHD+ و نرخ تجدید 120 هرتز پشتیبانی می کند. مانند شیائومی 13 و 13 پرو، مدل اولترا نیز انتظار می‌رود دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 باشد. بالاترین نسخه آن ممکن است 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه دهد. انتظار می رود این دستگاه در ماه می در بازار جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Xiaomi 12 Pro

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کسب تاییدیه تنا توسط گوشی Xiaomi 13 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *