کدهای USSD توانست مشکلات زائران اربعین را برطرف نماید

مشکلات زائران اربعین

مشکلات زائران اربعین | یکی از روش های پرداخت قبوض و اساسا انجام برخی از فرآیندهای بانکی استفاده از کدهای USSD می باشد که بسیاری از افراد با استفاده از این کدها می توانند فعالیت های خود را سامان بخشند. اکنون با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، زائران بسیاری راهی کربلا شده اند ولی به دلایلی نامشخص با مسئله ی تامین ارز در کشور عراق روبرو هستند که اکنون کدهای USSD برای انجام برخی مشکلات به کمک آن ها آمده است.

مشکلات زائران اربعین

به گزارش زوم تک، به دنبال مسائل ارزی اتفاق افتاده و با همکاری سامانه ی #500* زائران اربعین حسینی می توانند بدون احتیاج به خرید ارز، تمامی هزینه های ارتباطی و حمل و نقل خود را از طریق کارت های شتاب خود پرداخت کنند. مدیر سامانه #500*، سعید عربلو بیان نمود که با همکاری صورت پذیرفته با بانک مرکزی زائران اربعین با استفاده از کد #71*500* می توانند کیف پول اعتباری خود را با کارت های شتابی خود شارژ نمایند و بدون احتیاج به اینترنت اقدام به انتقال دینار به رانندگان کشور نموده و از حضور در صف های بسیار طولانی دوری کنند. یکی از هدف های راه اندازی این سیستم پیشگیری از خروج سرمایه ی ملی از کشور و آسان سازی فرایند پرداخت زائران می باشد.

مشکلات زائران اربعین

در حال حاضر زائران با مسئله ی تامین ارز روبرو بوده و تامین نمودن اسکناس بر اساس تعداد زیاد زائران با سختی روبرو می باشد. امید داریم که با انجام این کار در ضمن حفظ منابع ملی کمکی به زائران نیز صورت بپذیرد. ایشان در صحبت های خود افزودند:

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته 3000 تاکسی عراقی در مرز مهران با استفاده از این سامانه تحت پوشش قرار گرفته اند و به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به سیم کارت های ایرانی تجهیز شده اند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کدهای USSD توانست مشکلات زائران اربعین را برطرف نماید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *