کدام شرکت اولین گوشی اسنپدراگون 895 را معرفی می کند

شرکت های مختلفی قصد دارند به تولید گوشی های هوشمند پرچمدار مجهز به چیپ اسنپدراگون 895 بپردازند و در این بین به نظر رسیده لنوو از همان شرکت هایی است که قصد دارد چنین محصولی عرضه دارد.

اخیراً ، ما اخبار مربوط به تراشه پرچمدار آینده کوالکام را که اسنپدراگون 895 لقب گرفته است ، آغاز کرده ایم. همانند نسخه های قبلی ، انتظار می رود این تراشه در اجلاس فناوری کوالکام اسنپدراگون در ماه دسامبر کشف شود. در حال حاضر ، فقط می دانیم که تراشه از فرایند 4nm TSMC استفاده خواهد کرد. بنابراین ، از ترانزیستورهای بیشتری در منطقه کوچکتر استفاده خواهد کرد. به هر حال ، ما می دانیم که این شرکت به تراشه نسل آخر شرکت تبدیل خواهد شد که سال آینده تعداد بیشماری مدل را تأمین خواهد کرد. اما ما بیشتر علاقه مند هستیم که کدام مارک اولین گوشی هوشمند را با آن وارد بازار کند.

در گذشته ، سامسونگ از نظر عرضه اولین گوشی پرچمدار اسنپدراگون پیشگام بدون تغییر بود. اما بعد شیائومی آمد و این عنوان را به خود اختصاص داد. علاوه بر این ، در حال حاضر ، مدیریت زنجیره تأمین شیائومی بسیار قدرتمند است – یکی از اصلی ترین مزایای لی جون به عنوان مدیر. این نه تنها گوشی های هوشمند مجهز به تراشه های پرچمدار را به بازار عرضه می کند بلکه اولین گوشی های تجاری جهان را نیز رسماً وارد بازار می کند. به عنوان مثال ، این گوشی نه تنها اولین بار بود که یک گوشی مجهز به Snapdragon 888 را روانه بازار کرد بلکه اولین بار بود که آن را به بازار عرضه کرد.

با این حال ، این ممکن است در سال جاری تغییر کند زیرا مارک های دیگر کار بزرگی را انجام داده اند تا در زمینه راه اندازی گوشی هوشمند Snapdragon 895 پیشگام شوند.

جای تعجب نیست که اولین اطلاعات مربوط به این تراشه از چن جین ، رئیس فعلی Lenovo Mobile به دست ما رسیده است. چن جین گفت که دستگاه جدید اسنپدراگون 895 لنوو در حدود زمستان به بازار می آید. این به سادگی نشان می دهد که Lenovo و / یا Motorola مجهز به Snapdragon 895 امسال در Q4 اولین نمایش خود را نشان می دهند.

بیشتر بخوانید  پردازنده بعدی اسنپدراگون 895 توسط سامسونگ تولید می شود

البته این واقعیت که مدیر Lenovo در مورد تراشه اسنپدراگون 895 آینده صحبت می کند ، به این معنی نیست که اولین کسی است که آن را به بازار عرضه می کند. اما سایر تولیدکنندگان هنوز حرف خوبی در مورد اسنپدراگون 895 نزده اند. می توانید بگویید که صحبت درباره این تراشه خیلی زود است اما ماه دسامبر گوشه گوشه است.

سرانجام ، بیایید نگاهی سریع به ویژگی های اصلی Snapdragon 895 بیندازیم. مورد اخیر دارای باند پایه 5G قدرتمندتری است. به علاوه ، از شبکه های 5G موج میلی متر یا Sub-6GHz پشتیبانی می کند. ISP آن از Spectra 580 به Spectra 680 ارتقا می یابد و زیر سیستم FastConnect 6900 از Bluetooth LE Audio / 5.2 و Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کدام شرکت اولین گوشی اسنپدراگون 895 را معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *