کانسپت جدید LG V40 منتشر شد

LG V40

کانسپت جدید LG V40 | در همین حین و بین که بسیاری از کمپانی های معروف نظیر اپل و سامسونگ تصمیم دارند که پرچمداران خود را بدون حاشیه و همراه با بریدگی بالای صفحه نمایش (Noch) به بازار عرضه نمایند. گویا کمپانی ال جی نیز تصمیم دارد برای پرچمدار آینده ی خود یعنی LG V40 ThinQ از این نوع زبان طراحی استفاده نماید. اخیرا ویدئویی در مورد نوع طراحی این گوشی هوشمند منتشر شده که به نوعی تصویری از یک کانسبت بدون حاشیه به همراه حذف کامل حاشیه ی پایین را به نمایش می گذاشت.

لازم به ذکر است که این ویدئو توسط طراحان کاملا مستقل ساخته شده و ممکن است طرح نهایی این گوشی هوشمند هیچ شباهتی به این کانسبت نداشته باشد و به نوعی می توان گفت این طرح یک مدل ذهنی است و هیچ ارتباطی با طراحی نهایی این گوشی نخواهد داشت. در ویدئوی منتشر شده برخی از ویژگی های جذاب را برای یک گوشی هوشمند به نمایش می گذارد که قطعا بسیاری از کاربران با دیدن این ویدئو شگفت زده خواهند شد.

در ابتدای این ویدئو شاهد یک گوشی کاملا بدون حاشیه هستیم که بیشتر به حاشیه ی بسیار کم قسمت پایینی پنل اشاره دارد و این حاشیه به طور کامل از LG V40 حذف شده است. باید در این خصوص بگوییم که کمپانی ال جی برای این که بتواند حاشیه پایینی دستگاه را مشابه با ویدئوی منتشر شده، حذف نماید؛ باید از پنل OLED خمیده استفاده نموده تا توانایی انحنای قسمت پایینی و ملح کردن آن با برد دستگاه را فراهم نماید، در غیر این صورت چنین طرحی اجرایی نمی شود.

پس از مشاهده ی این ویدئو می توانیم ببینیم که تمامی سنسورها و دوربین سلفی این دستگاه در حاشیه ی باریک بالای صفحه نمایش این گوشی، بر روی پنل جلویی قرار گرفته است و از سایر موارد می توان به حذف شدن جک 3.5 میلی متری ، قرار گرفتن دوربین اصلی دوگانه به صورت عمودی ، بهره گیری از درگاه USB نوع C برای اتصال به شارژر و در نهایت یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با وضوح تصویر +Quad HD اشاره نمود که قطعا توانایی پشتیبانی از HDR 10 را دارا می باشد.

بیشتر بخوانید  Wine Smart جدیدترین گوشی هوشمند ال‌جی

 

زوم تک همه جا همراه شماست …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کانسپت جدید LG V40 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *