کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل

کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل

سال هاست که یکی از بهترین و در دسترس ترین ابزار ها ، برای خرید عمده لوازم جانی موبایل ، کانال های تلگرامی عمده فروشان و وارد کنندگان لوازم موبایل است.

کانال های تلگرام پخش عمده لوازم موبایل برای اعضا ، بسیار در دسترس هستند و این امکان را به آنها می دهد ، تا در هر لحظه از شبانه روز و در هر مکان به سرعت از ، موجودی محصولات ، تنوع محصولات ، قیمت ها و … مطلع شوند.

ازین رو پیدا کردن یک کانال تلگرام عمده فروشی لوازم جانبی موبایل ، برای همه ی کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند ، بسیار حائز اهمیت است و در عین حال پیدا کردن یک کانال با کیفیت هم ، کار دشواریست که اغلب بسیار زمان بر است.

ازین رو ، بازرگانی ایران پخش ، که وارد کننده لوازم جانبی موبایل از دبی و چین است ، برای دسترسی راحت تر و رفاه حال همکاران ، اقدام به راه اندازی کانال تلگرام عمده فروشی لوازم جانبی موبایل ، نموده است تا محصولات خود را بدون واسطه در اختیار همکاران و خریداران عمده قرار دهد.عضویت در این چنل ، امکانات زیر را برای همکاران فراهم می سازد:

  1. جدیدترین محصولات ترخیص شده و کالاهای موجود در انبار مجموعه ، در کانال تلگرام قرار می گیرند.
  2. هر محصول دارای توضیحات کاملیست تا همکاران بتوانند به صورت جامع با جزییات کالا آشنا شوند.مثلا برای کالایی در شاخه پاوربانک ،اطلاعاتی در مورد؛ تعداد درگاه ، ظرفیت باتری ، قابلیت های ویژه و … در اختیار شما قرار می گیرد.
  3. هر محصول دارای تصاویر کاملی از رنگبندی ، متریال ، درگاه ها و جزییات و … است که توسط تیم عکاسی مجموعه ، عکاسی شده اند و سعی شده بصورت کامل و با کیفیت بالا به تصویر کشیده شوند.
  4. اجناس دارای قیمت عمده هستند و همکاران می توانند قیمت ها را بررسی فرمایند و در صورت نیاز با دیگر فروشگاه ها مقاسه فرمایند.
  5. کالاهایی که شارژ مجدد موجودی می شوند ، در کانال تلگرام لوازم موبایل عمده ایران پخش ، اطلاع رسانی می شود.بسیاری از کالاهای پرفروش مجموعه که موجودی هایشان به سرعت تمام می شود ، در پارت های جدید مجموعه از چین ، تکرار می شوند تا در اختیار خریداران قرا گیرند.
  6. هر کالا بر اساس برند ، شاخه ، مدل و … تگ گذاری می شود و اعضا می توانند از طریق سرچ کانال ، کالاهای مورد نظرشان را فیلتر سازند و با لیستی از کالاهای مرتبط مواجه شوند. بر اساس برند؛ مثلا سامسونگ و یا بر اساس شاخه؛ مثلا پاوربانک.
  7. اطلاع رسانی در مورد محصولات فروش ویژه؛مجموعه ایران پخش بصورت دوره ای برخی محصولات در هر شاخه را به قیمت خرید چین و یا با سود بسیار ناچیز ، در بخش فروش ویژه قرار می دهد.به خاطر قیمت استثنایی فروش ویژه ، اصولا موجودی این کالاها به سرعت به اتمام می رسد و به همین دلیل زودتر مطلع شدن ازین کالاها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

این ها بخشی از مزایای عضویت در کانال بزرگانی ایران پخش هستند که همکاران و خریداران عمده لوازم موبایل ، به راحتی می توانند به دست آورند. طیف گسترده ای از کالاها با تنوع برند و مدل بی نظیر در کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل ایران پخش ، موجود و در انتظار شما هستند و به راحتی می توان به این محصولات و قیمت همکاری آنها که زیر قیمت عمده بازار هستند ، دسترسی پیدا کرد.

اعضا و همکاران می توانند با برقراری ارتباط با ادمین های کانال ، سوالات خود را با مشاورین در میان بگذارند و از آنها راهنمایی و مشاوره تخصصی دریافت کنند.همچنین برای ثبت سفارش از طریق چنل هم می توان بصورت زیر اقدام نمود:

کالاهای مد نظرتان به ایدی ادمین به همراه تعداد مورد نیاز ، فوروارد می نمایید و همکاران بعد از بررسی و فاکتور کردن کالاها ، ادامه ی فرآیند سفارش تا ارسال کالا را با شما ، هماهنگ می کنند .

تیم فروش و پشتیبانی ایران پخش در کنار شماست تا جدیدترین و پرفروش ترین محصولات روز دنیا را به راحتی و با اطمینان سفارش دهید و در سراسر ایران در محل مورد نظرتان به سرعت دریافت نمایید.

کانال تلگرام فروش عمده لوازم جانبی موبایل : https://t.me/irpakhshcom

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *