کالبدشکافی گلکسی بادز لایو سامسونگ

سامسونگ

شرکت سامسونگ پیشتر از هدفون پریمیومی و جذاب گلکسی بازد لایو در جریان رویداد گلکسی آنپکد 2020 پنجم آگوست رونمایی کرد. هدفون بی سیمی که طراحی شبیه به لوبیا داشته و از فناوری لغو نویز و سروصدا بهره می‌برد.

به تازگی گروه iFixit که در زمینه کالبدشکافی جدیدترین گجت‌های دیجیتال شهرت دارد، تصمیم گرفت گلکسی بادز لایو سامسونگ را کالبدشکافی نماید. طبق کالبدشکافی صورت گرفته این هدفون توانسته امتیاز 8 از 10 را کسب کرده و نشان می‌دهد تعمیرپذیری ساده دارد.

باتری موجود در گلکسی بادز لایو یک باتری قابل شارژ Varta CP1254 A3 است که دارای شارژ 0.2Wh می باشد. این یک باتری استاندارد است که می توانید آن را بصورت آنلاین پیدا کنید ، البته به آسانی مانند گذشته. باتری داخل کیس آن 1.81Wh بوده و نسبت به گلکسی بادز پلاس بزرگتر محسوب می شود.

در اخباری مرتبط باید بیان داشت که همانطور که انتظار می‌رفت، سامسونگ در جریان رویداد آنپکد 2020 از هدفون بی سیم Galaxy Buds Live رونمایی کرد. هدفونی که از گوشی‌هایی با طرح لوبیا شکل بهره برده و بسیار جذاب‌تر از سایر نسخه گلکسی بادز هستند. هدفون گلکسی بادز لایو با فناوری ANC یا فناوری لغو سر وصدا راهی بازار شده و به نوعی از اولین هدفون‌هایی بوده که فناوری ANC را در میان محصولات سامسونگ بهره می‌گیرد.

گلکسی بادز لایو از بلوتوث 5.0 برخوردار است که به نوعی جدیدترین استاندارد ارتباطی بلوتوث به حساب می‌آید. گذشته از آن هر گوشی 42 گرم بوده و با درایورهای 12 میلیمتری همراه هستند که کیفیت صدا بهتری ارائه می‌دهند.

این هدفون بی سیم سامسونگ قرار است در آینده نزدیک با قیمت 160 دلار عرضه شود و مدلی معمولی تلقی نمی شود. برند کره ای درصدد بوده تا محصولاتی برجسته را روانه بازار کند. شایان ذکر بوده که گلکسی بادز لایو یک هدفون برجسته بوده و ویژگی هایی فراتر از سایر هدفون های دیگر سامسونگ برای آن در نظر گرفته شد.

معرفی چند محصول در هفته گذشته

گذشته از آن ساعت گلکسی واچ 3 نیز توسط سامسونگ معرفی شد.  این ساعت در دو نسخه 45 و 41 میلیمتری راهی بازار خواهند شد و برخلاف مدل اصلی که نسخه فلز ضد زنگ بوده، این نسخه مدل تیتانیومی هم دربرمی‌گیرد. به گفته سامسونگ نسل جدید گلکسی واچ نسبت به قبل باریک، سبک و جذاب‌تر شده است.

بیشتر بخوانید  گزینه رنگی سری گلکسی اس 24 چگونه است

اگرچه صفحه نمایش هر دو مدل دایره‌ای بوده اما این نمایشگر در نسخه 41 میلیمتری 1.2 اینچی بوده و در نسخه 45 میلیمتری 1.4 میلیمتری خواهد بود. وضوح تصویر هر دو مدل 360*360 پیکسل در نظر گرفته شد. حسگر سنجش اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب، حسگر ردیاب خواب و برخی دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول سامسونگ هستند. گفتنیست که قابلیت ECG هم در این ساعت گنجانده شده تا افراد بتوانند تجربه کاربری بهتری کسب کنند.

هر دو مدل در نسخه استاندارد و LTE راهی بازار می‌شوند که نسخه LTE قیمت بالاتری نسبت به مدل استاندارد دارد. مدل استاندارد این ساعت‌ها با قیمت 400 و 430 دلار از 6 آگوست عرضه خواهد شد و نسخه LTE با قیمت 450 و 480 دلاری به بازار عرضه خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کالبدشکافی گلکسی بادز لایو سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *