کاربران توییتر اکنون می‌توانند ببینند که چند کاربر توییت‌های خود را نشانک‌گذاری کرده‌اند

کاربران توییتر اکنون می‌توانند ببینند که چند کاربر توییت‌های خود را نشانک‌گذاری کرده‌اند

توییتر یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های کوتاهی به نام «توییت» با طول حداکثر ۲۸۰ کاراکتر (که اخیراً برای مشترکین توییتر آبی تغییر کرده است) ارسال کنند. این توییت‌ها می‌توانند شامل متن، عکس، ویدیو و لینک به وب‌سایت‌های دیگر باشند. توییتر به دلیل ماهیت بلادرنگ خود شناخته شده است و آن را به یک پلتفرم محبوب برای اخبار فوری، بحث های عمومی و نظرات اجتماعی تبدیل می کند.

به ابزار مهمی برای افراد و سازمان‌ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، ارتباط با دیگران و مشارکت در گفتگو پیرامون طیف وسیعی از موضوعات تبدیل شده است. کاربران همچنین می‌توانند توییت‌های سایر کاربران (یا خودشان) را نشانک‌گذاری کنند تا در فرصتی دیگر بعداً آن‌ها را بازبینی کنند. اکنون، کاربران iOS می‌توانند طبق آخرین به‌روزرسانی توییتر، تعداد افرادی که توییت‌های خود را نشانه گذاری کرده‌اند را پیگیری کنند.

این جدیدترین افزوده، معیارهای موجود برای لایک، ریتوییت و نقل قول را تکمیل می‌کند و به کاربران مروری جامع از محبوبیت توییت خود ارائه می‌دهد. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، شایان ذکر است که نشانک شمار در حال حاضر فقط در iOS در دسترس است و هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن در اندروید یا وب وجود ندارد. توییتر به کاربران خود اطمینان داده است که نشانک‌ها خصوصی باقی می‌مانند و هویت کسانی که یک توییت را ذخیره کرده‌اند فاش نخواهد شد.

این ویژگی می‌تواند برای سازندگان محتوا و شرکت‌هایی مفید باشد که می‌توانند از معیارها برای ارزیابی سودمندی پست‌های خود استفاده کنند و محتوای خود را برای پاسخگویی به مخاطبان گسترده‌تر اصلاح کنند. علیرغم مزایای شمارشگر نشانک، ممکن است با توجه به تمرکز اخیر توییتر بر روی مسائلی مانند قطع و وصل و معرفی یک دیوار پرداخت برای احراز هویت دو مرحله ای مبتنی بر متن، آنقدر که در گذشته می توانست سر و صدا ایجاد نکند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه اکانت های جی میل، توییتر، یا لینکدین خود را حذف کنیم؟

نظرات در مورد : کاربران توییتر اکنون می‌توانند ببینند که چند کاربر توییت‌های خود را نشانک‌گذاری کرده‌اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *