کاربران از مشکل دوربین Galaxy S23 Ultra سامسونگ می گویند

کاربران از مشکل دوربین Galaxy S23 Ultra سامسونگ می گویند

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا، جدیدترین مدل پرچمدار این شرکت، به تازگی عرضه شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی، 12 گیگابایت رم و پردازنده Snapdragon 8 Gen2 برای گلکسی است که آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند موجود در بازار تبدیل می کند. این پرچمدار درجه یک برند است، بنابراین کاربر باید یک تجربه کلی مثبت داشته باشد. با این حال، به نظر می رسد که این گجت دارای یک باگ عجیب تثبیت کننده عکس است که ممکن است در تجربیات کاربران با دوربین گوشی آنها اختلال ایجاد کند.

گلکسی اس 23 اولترا مجموعه ای از دوربین های واقعا عالی دارد. بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد که این برند عمیقاً روی الگوریتم‌های دوربین کار کرده است تا نتایج چشمگیری را به کاربران ارائه دهد. OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) در مقایسه با مدل قبلی خود با اختلاف زیادی بهبود یافته است. فناوری OIS ارتقا یافته به معنای تصاویر بهتر و واضح تر است. با این حال، یک اشکال جدید توسط برخی از کاربران گلکسی S23 مشاهده شده است که عملکرد این فناوری را همانطور که در نظر گرفته شده متوقف می کند. به دلیل وجود اشکال، ویدیوها در نتیجه تثبیت ضعیف، لرزان ظاهر می شوند.

این افکت در هنگام گرفتن عکس نیز قابل توجه است، اگرچه در حالت پرتره کمتر دیده می شود. گاهی اوقات کاملاً برعکس است و به نظر می رسد تثبیت در حالت فیلمبرداری خوب است اما در حالت عکس نه. به نظر می رسد بازنشانی تنظیمات دوربین کمک کننده است، اما با بستن و باز کردن مجدد برنامه دوربین، مشکل دوباره ظاهر می شود. به نظر می‌رسد این مشکل در هنگام عکس‌برداری در نور کم یا در شب که OIS معمولاً به حداقل رساندن میزان تاری و نویز کمک می‌کند، اما به دلایلی به درستی کار نمی‌کند، شایع‌تر است.

این مشکل می‌تواند برای افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند بسیار آزاردهنده باشد، زیرا به این معنی است که ممکن است عکس‌های با بالاترین کیفیت را از دوربین دستگاه خود دریافت نکنند، حتی اگر سعی در استفاده از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند OIS داشته باشند، که به‌ویژه برای افزایش کیفیت تصویر تحت این موارد ساخته شده است. شرایط علاوه بر این، مردم هنگام استفاده از دوربین ها گرم شدن عجیب دستگاه را تجربه کرده اند.

بیشتر بخوانید  معرفی گلکسی M20 سامسونگ؛ میان رده ای قدرتمند

در پایان، در حالی که ما صبورانه منتظر وصله نرم افزاری بعدی سامسونگ هستیم که حاوی اصلاحات مربوط به این باگ عجیب تثبیت کننده دوربین است، امیدواریم که هیچ کاربر دیگری به دلیل فقدان آن دچار مشکل دیگری نشود.

منبع

2/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : کاربران از مشکل دوربین Galaxy S23 Ultra سامسونگ می گویند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *