ژاکت Airport: ژاکتی برای تمام گجت هایتان

به نظر می رسد که یک رویا باشد: ژاکتی که بتوانید تمام گجت هایتان و خرت و پرت هایتان را در آن نگه دارید و هنوز با پوشیدن آن شیک بمانید! ژاکت Airport یا فرودگاه قرار است همه چیز را برایتان جا دهد. این ژاکت به گونه ای طراحی شده است که 15 کیلوگرم (معادل 33 پوند) بار در 14 جیب و 2 پنل جیب جدا شدنی خود جا می دهد.

همچنین، ژاکت Airport دارای بسته های کوچک است. به طوری که اگر گجت هایتان را به گونه متعادل در جیب های آن جاگذاری کنید هنوز می توانید از آن به عنوان یک پوشش مدرن بهره مند شوید. طبیعتا، این ژاکت در صورت عدم استفاده تا شده و به یک کیف تبدیل می شود تا به آسانی آن را به زیر صندلی روبرویتان سُر بدهید.

احتمالا پیش از آماده شدن برای به سفر رفتن تجربه کرده اید جمع آوری تمام وسایل موردنیازتان در یک فضای محدود درون چمدان تا چه حد خسته کننده و طاقت فرساست! به خصوص آن که مجبور باشید تمام وسایلتان را به طور پیچ در پیچ و رول شده بدون هیچ فضای خالی به همدیگر بچسبانید و کیپ تا کیپ هم نگه دارید. و این بسته بندی تا پیش از رسیدن به مقصد به نظر متفکرانه است. اما پس از رسیدن به مقصد احتمالا با یک کابوس دیگر مواجه خواهید شد. و آن کابوس باز کردن چمدانتان است! چمدان به هم ریخته و وسایل به هم ریخته تر که باز جاسازی کردن آن ها واقعا دشوار است. و با اعمال خشونت بارتان همراه خواهد بود!

هزینه چمدان ها گران قیمت هستند. بنابراین، به ما اعتماد کنید و این ژاکت را برای جا دادن تمام وسایل و گجت هایتان خریداری کنید! البته که شما نمی توانید با این ژاکت به فرودگاه بروید. و باید پیش از آن تمام گجت هایتان را تحویل دهید.

قیمت این ژاکت از حدود 181 دلار شروع می شود. جنس این ژاکت براق به نظر نمی رسد و پیش از خریدن آن فکر کنید واقعا حمل 33 پوند روی اندامتان واقعا سخت خواهد بود. اما به هر حال با حمل بار کمتر احتمالا مفید می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ژاکت Airport: ژاکتی برای تمام گجت هایتان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *