نحوه آپلود تصاویر در اینستاگرام از طریق کامپیوتر

اینستاگرام

آپلود تصاویر در اینستاگرام به طورکلی برای کاربران کاری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد و هیچگونه برنامه ی اختصاصی در ویندوز 10 و یا وبسایت اینستاگرام به این منظور طراحی نشده است وحتی برای سیستم عامل مک نیز چنین قابلیتی وجود ندارد. این موضوع به عنوان یک مسئله ی آزار دهنده محسوب می گردد، زیرا در صورتی که تصمیم داشته باشید تصاویری که با دوربین دیجیتالی خود گرفته اید و یا با دوربین گوشی هوشمند خود گرفته و پس از ویرایش با استفاده از فتوشاپ در اینستاگرام خود منتشر نمایید، قطعا به مشکل بر می خورید.

خوشبختانه در همین راستا روش هایی طراحی شده است تا بتوانید از طریق کامپیوتر نیز تصاویر موردنظر خود را آپلود نمایید، فقط به منظور انجام این فرآیند به یک نرم افزار رایگان کم حجم احتیاج دارید. در ادامه تصمیم داریم تا دو نترفند را برای شما معرفی نماییم تا بتوانید به راحتی تصاویر موردنظر خود را از طریق اینستاگرام آپلود نمایید.

ترفند اول: مرورگر آنلاین Vivaldi

آپلود تصاویر در اینستاگرام

1.دانلود نرم افزار Vivaldi

مرورگر وب بسیار قدرتمند Vivaldi به عنوان سریعترین و آسان ترین روش برای آپلود تصاویر در اینستاگرام از طریق کامپیوتر و مک بوک می باشد. شما با استفاده از این مرورگر می توانید وارد سایت اینستاگرام شده و تصاویر خود را آپلود نمایید و احتیاجی به استفاده از اپلیکیشن این شبکه ی اجتماعی ندارید. حتی با نسخه ی موبایل این مرورگر نیز می توانید چنین فرآیندی را اعمال نمایید.

اکنون نرم افزار مرورگر Vivaldi را بر روی کامپیوتر و یا گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید و سپس با اجرا نمودن این نرم افزار بوک مارک ها و تمامی تنظیمات موردنظرتان را بر روی آن اعمال کنید یا اینکه گزینه ی Skip all را انتخاب نمایید تا با استفاده از تنظیمات پیش فرض این مرورگر ادامه بدهید.

آپلود تصاویر در اینستاگرام

2.ایجاد یک پنل وب

در ابتدا وراد وبسایت www.instagram.com شده و سپس بر روی آیکون + (Add Web Panel) در سمت چپ مرورگر کلیک کنید.پس از انجام این کار آدرس URL به صورت خودکار پر می شود، بنابراین در ابنتدا هر کاری که می خواهید انجام دهید، حتما باید بر روی آیکون + در این مرورگر کلیک کنید. اکنون نسخه ی موبایل اینستاگرام بر روی نوار کناری در سمت چپ مرورگر ظاهر خواهد شد و در عین حال می توانید در سایر سایت ها نیز فعال باشید و به نوعی وبگردی نیز داشته باشید. اکنون وارد حساب کاربری خود شوید و سپس نوار کناری را تغییر داده بتوانید موقعیت آن را در موبایل خود تغییر دهید.

آپلود تصاویر در اینستاگرام

3.آپلود تصویر در اینستاگرام

اکنون بر روی آیکون + در پنل پایینی وب سایت کلید کنید تا بتوانید تصویر موردنظرتان را از داخل کامپیوتر انتخاب نمایید و سپس فیلترهای موردنظر را اعمال نموده، یک متن و برچسب های مناسب را افزوده و تصویر موردنظرتان را آپلود نمایید.

ترفند دوم: پلیر نرم افزار BlueStacks

آپلود تصاویر در اینستاگرام

1.دانلود BlueStacks

اپلیکیشن اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید فوق العاده می باشد و شما می توانید با استفاده از شبیه ساز اندروید BlueStacks این شبکه ی اجتماعی را در دسکتاپ خود تجربه نمایید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی عکس های خود را از طریق کامپیوتر و یا سیستم عامل مک آپلود نمایید. در ابتدا این نرم افزار را دانلود و نصب کنید، سپسپ منتظر بمانید تا برای اولین بار آغاز به کار نماید. می توانید در ابتدا فرآیند آموزش کارکرد نرم افزار را لغو نمایید و سپس اطمینان حاصل کنید که زبان این نرم افزار به درستی انتخاب شده است، پس از آن بر روی ضربدر کلیک کنید.

آپلود تصاویر در اینستاگرام

2.وارد شدن به حساب کاربری گوگل

در این بخش بر روی گزینه ی Continue کلیک کرده و سپس وارد حساب کاربری Google خود شوید. شرایط و ضوابط این اپلیکیشن را بررسی کنید و در صورتی که با آن ها موافق بودید، بر روی گزینه ی OK کلیک کنید. فیلدهای بعدی در این نرم افزار کاملا اختیاری هستند و در صورتی که از BlueStacks برای آپلود تصاویر خود استفاده می کنید، می توانید تمامی تصاویر خود را به صورت همزمان آپلود نمایید. بر روی فلش بعدی کلیک کنید و سپس نام کاربری خود را وارد نموده تا ثبت نام اولیه صورت پذیرد.

آپلود تصاویر در اینستاگرام

3.نصب اپلیکیشن اینستاگرام

اکنون می توانید یک نسخه از گوگل پلی را مشاهده نمایید. اکنون باید در این بخش اپلیکیشن اینستاگرام را جستجو کنید و سپس زمای که برای شما نمایان گردید بر روی Install کلیک کنید. به احتمال این اپلیکیشن پس از نصب از شما درخواست نماید که به اطلاعات شما از جمله مخاطبین و موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشد، باید بر روی گزینه ی Accept کلیک نمایید. ذپس از گذشت مدتی لوگوی اینستاگرام در زیر صفحه ی My Apps ظاهر می گردد. شما می توانید به منظور اجرای این نرم افزار یکبار بر روی آن کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  محدود کردن افراد برای کامنت گذاشتن در اینستاگرام + آموزش

آپلود تصاویر در اینستاگرام

4.آپلود، تایید فیلترها و اشتراک گذاری

شما می توانید این نرم افزار را در ابعاد و اشکال گوناگون تغییر دهید. در ابتدا باید با استفاده از نام کاربری اختصاصی خود وارد حساب کاربری تان شوید (لینک ورودی در پایین). شکل اینستاگرام شما همانگونه که در گوشی مشاهده می کنید، برایتان نمایان می گردد. اکنون بر روی نماید + در پایین صفحه کلیک کنید و سپس گالری خود را انتخاب نمایید. اکنون بر روی منوی کشویی گالری در سمت چپ بالا کلیک کرده و گزینه ی Other را انتخاب کنید. هم اکنون باید در این مرحله گزینه ی Pick from Windows را انتخاب کنید و تصویر موردنظر را آپلود نمایید و سپس بر روی گزینه ی Open کلیک کنید.

هم اکنون شما می توانید با استفاده از کامپیوتر خود نیز یک تصویر را در اینستاگرام آپلود نموده و با فالوورهای خود اشتراک گذاری کنید.

 

بیشتر بخوانید

 

 

روش قدیمی : 

چگونگی آپلود عکس از کامپیوتر و مرورگر در اینستاگرام : امروزه تغییرات زیادی در اینستاگرام به وجود آمده است و همچنین نسخه تحت وب این اپلیکیشن نیز راه اندازی شده است که می تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی باشد . در نسخه تحت وب شما می توانید بدون اینکه از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید عکس های خود را با مرورگر آپلود نمایید .البته هنوز توسط اینستاگرام نسخه تحت وبی به صورت رسمی برای مرورگر های کامپیوتری عرضه نشده است ولی شما می توانید در کامپیوتر خود تنظیماتی را اعمال کنید و سپس عکس های را به حساب کاربردی خود وارد نمایید.

بسیاری از افراد هستند که تصاویر خود را با دوربین های حرفه ی می گیرند و آنها را در کامیپوتر ویرایش می کنند و سپس مجبور هستند برای قرار دادن آنها در اینستاگرام  ، عکس ها را به گوشی منتقل کنند که شاید برای عده ی این تبادل ها وقت گیر باشد.

در ادامه روشی را برای شما معرفی کرده ایم که می توانید به صورت مستقیم تصاویر گرفته شده با دوربین حرفه ی را به اینستاگرام وارد نمایید ؛ این کار با استفاده از دو مرورگر سافاری و کروم قابل انجام می باشد و به سادگی قابل اجراست در صورتی که به درستی مراحل را طی کرده باشید.

در بیشتر مرورگرهای اینترنتی این امکان برای شما وجود دارد که عامل کاربر (User Agent) را تغییر بدهید ؛ در واقع عامل کاربر به وب سایت ها اطلاع می دهد که شخص بازدید کننده از چه نوع دستگاهی در حال استفاده است . به دین صورت اگر این مورد را دستکاری کرد و آن را به حالت موبایل تغییر داد می توان از لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی برای آپلود عکس در اینستاگرام استفاده نمایید.

 

سافاری

شما می توانید در مرورگر سافاری این کار را به راحتی انجام دهید . تنها لازم است که بر روی سافاری کلیک نمایید و بعد از آن به منوی Preferences وارد شوید و سپس گزینه Advanced را انتخاب کنید . در پایان صفحه در کنار جمله “Show Develop menu in menu bar” مربعی را مشاهده می کنید که باید آن را فعال نمایید.

در این جا  باید یک صفحه خصوصی باز نمایید و بعد روی گزینه Develop، سپس User Agent و در نهایت Safari — iOS 10 – iPhone کلیک نمایید . در ادامه باید به سایت Instagram.com وارد شوید و حساب کاربری خودتان را وارد کنید حالا با کلیک کردن بر روی آیکون دوربین در پایان صفحه عکس مورد نظرتان را آپلود نمایید.

کروم

در مرورگر کروم بدین صورت است که به سایت Instagram.com بروید و حساب کاربری خودتان را وارد کنید . سپس بر روی یکی از بخش های خالی صفحه کلیک راست نمایید و گزینه Inspect را انتخاب کنید .

بعد از آن بر روی آیکون تبلت در بخش بالا سمت چپ کلیک نمایید . حالا اینستاگرام شما به شکل موبایل در می آید و آیکون دوربین در پایان صفحه نمایش برای شما نشان داده می شود که می توانید با استفاده از آن تصویر دلخواه خودتان را در اینستاگرام به نمایش بگزارید.

 

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : نحوه آپلود تصاویر در اینستاگرام از طریق کامپیوتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *