چگونه یک کد QR را در آیفون اسکن کنیم

چگونه یک کد QR را در آیفون اسکن کنیم

کدهای QR قبل از این که محبوبیتشان را از دست بدهند در همه جا وجود داشتند. با این حال، از زمان همه‌گیری ویروس COVID-19، بسیاری از رستوران‌ها به جای دادن منوهای فیزیکی به مشتریان به این کدها روی آورده‌اند کافیست، فقط به منوی گوشی خود نگاه کنید تا همه چیز را بهداشتی تر نگه دارید. حتی این کدها در پیام رسان های اجتماعی از جمله واتساپ برای واتساپ وب یا شریت برای اسکن دستگاهی که به آن متصل می شویداستفاده می شوند.

اسکن کدهای QR

اسکن کدهای QR همیشه یک فرآیند بصری نیست. بسیاری از افراد برای سال‌ها به برنامه‌های اسکنر QR شخص ثالث روی آورده اند. برخی از اسکنرهای کد QR علاوه بر شلوغ کردن گوشی شما برنامه های بسیار مشکوکی هستند. بهتر است از یک راه حل داخلی گوشی استفاده کنید.

خوشبختانه، اگر آیفون یا آی پد دارید، یک راه آسان برای اسکن کدهای QR بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن جداگانه وجود دارد. در اینجا نحوه اسکن یک کد QR با iPhone یا iPad توضیح می دهیم

نحوه اسکن یک کد QR در iOS: از دوربین دستگاه خود استفاده کنید

چگونه یک کد QR را در آیفون اسکن کنیم

اسکن یک کد QR در iOS و iPad OS واقعاً ساده است کافیست برنامه دوربین راراه‌اندازی قرار دادن لنزها دوربین به سمت کدی که می‌خواهید اسکن کنید. مطمئن شوید که کد QR در قاب دوربین گوشی یا تبلت قرار گرفته و برنامه باید به طور خودکار آن را تشخیص دهد.

یک اعلان بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر می شود. با ضربه زدن روی آن به پیوندی که کد نشان دهنده آن است هدایت خواهید شد.

به خاطر داشته باشید که لازم نیست واقعاً از کد QR عکس بگیرید. فقط اجازه دهید iPhone یا iPad شما آن را ببیند و QR خوان داخلی برنامه دوربین بقیه کارها را انجام خواهد داد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه یک کد QR را در آیفون اسکن کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *