چگونه نام خود را در حساب فیسبوک تغییر دهیم

در این فیسبوک یکی از شبکه های اجتماعی بسیار فعال و محبوب است شکی نیست. شرکتی که در کنار پلتفرم خود چند پیام رسان و شبکه اجتماعی برجسته دیگر چون اینستاگرام و واتساپ را نیز خریداری کرد.

تغییر نام در فیس بوک نسبتاً آسان است ، اما محدودیت ها و دستورالعمل های مختلفی وجود دارد که باید قبل از پیمودن در آن جاده از آنها آگاه باشید. بنابراین اگر تا به حال فکر کرده اید، “چگونه نام نمایه خود را در فیس بوک تغییر دهم؟” پس روز خوش شانسی شماست زیرا در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از برنامه iOS ، برنامه Android و وب سایت ، نام خود را در Facebook تغییر دهید. فرایندی که در زیر توضیح می دهیم صرف نظر از اینکه شما یک حساب شخصی در فیس بوک دارید یا یک صفحه کسب و کار دارید ، کار خواهد کرد.

چگونه نام خود را در حساب فیسبوک تغییر دهیم

در اینجا ، ما به شما نحوه تغییر نام نمایه خود را در Facebook در iPhone ، Android ، وب نشان خواهیم داد. ما همچنین نحوه تغییر نام صفحه Facebook خود را برای حسابهای تجاری توضیح خواهیم داد. توجه داشته باشید که فقط در صورتی قادر خواهید بود نام خود را تغییر دهید که نام جدید صفحه یا نمایه شخصی شما با دستورالعمل های دقیق شرکت مطابقت داشته باشد. گفته شد ، بیا فوراً به آن بپردازیم.

مواردی که باید قبل از تغییر نام در فیس بوک به خاطر بسپارید

فیس بوک مجموعه ای از “استانداردهای نام” دقیق را دارد که همه کاربران باید آنها را دنبال کنند. اگر نام جدید شما به آن دستورالعمل ها نپیوندد ، ممکن است به هیچ وجه مجاز به تغییر نام خود نباشید. از آن بدتر ، غول شبکه های اجتماعی حتی ممکن است حساب شما را به دلیل رعایت نکردن استانداردهای جامعه خود ممنوع کند. بنابراین این چیزی است که فیس بوک می گوید شما باید قبل از تغییر نام خود در سیستم عامل خود به خاطر بسپارید:

  • نام موجود در حساب شما باید نامی باشد که دوستانتان در زندگی روزمره از شما نام می برند. این نام باید در فرم شناسه یا سندی از لیست شناسه ما نیز وجود داشته باشد.
  • ممکن است مواردی از نام دیگری به غیر از آنچه در یک سند ID از لیست شناسه ما برای برخی از نمایه ها نشان داده می شود ، وجود داشته باشد.
  • نام های مستعار در صورت تغییر در نام اصلی شما (مانند باب به جای رابرت) ، می توانند به عنوان نام یا نام میانی استفاده شوند.
  • همچنین می توانید نام دیگری را در حساب خود ذکر کنید (به عنوان مثال ، نام دخترانه ، نام مستعار ، نام حرفه ای).
  • پروفایل ها فقط برای استفاده شخصی هستند. می توانید برای یک کسب و کار ، سازمان یا ایده صفحه ایجاد کنید.
  • جعل هویت برای هر شخص یا کسی مجاز نیست.

علاوه بر این، Facebook ذکر می کند که نام نمایه یا نمایه شما نمی تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نمادها ، اعداد ، بزرگ نویسی بزرگ ، تکرار نویسه ها یا علائم نگارشی
  • نویسه هایی از چندین زبان
  • عناوین از هر نوع (به عنوان مثال ، حرفه ای ، مذهبی)
  • کلمات یا عبارات به جای یک نام
  • کلمات توهین آمیز یا هر نوع پیشنهادی

همه موارد بالا نقل قول مستقیم از سیاست های رسمی جامعه فیس بوک است. بنابراین اکنون که همه قوانین و مقررات را مستقیماً از دهان اسب دریافت کردید ، بیایید نگاهی به مراحل لازم بیندازیم.

نام خود را در وب سایت فیس بوک تغییر دهید

برای تغییر نام خود در وب سایت فیس بوک ، ابتدا باید با اعتبار حساب خود وارد شوید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی نماد پیکان رو به پایین در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی Facebook کلیک کنید. از فهرست بازشو ، گزینه “تنظیمات و حریم خصوصی” را انتخاب کنید.
  • بعد ، روی “تنظیمات” در همان منوی بازشو کلیک کنید.
  • اکنون به صفحه تنظیمات حساب خود منتقل خواهید شد. در بخش تنظیمات عمومی حساب ، روی نام خود یا علامت “ویرایش” در کنار آن کلیک کنید.
  • اکنون نام جدید ، نام میانی (در صورت وجود) و نام خانوادگی مورد نظر دیگران را در نمایه فیس بوک خود وارد کنید. سپس ، روی دکمه آبی که روی «بررسی تغییر» کلیک می کند کلیک کنید.
  • فیس بوک تغییرات نام شما را در یک پنجره بازشو جدید نمایش می دهد. یکی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید. در آخر ، رمز ورود خود را وارد کنید و روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.
بیشتر بخوانید  فیسبوک مرحله اول شبکه فیبر ایندیانا را به پایان رساند

حساب فیس بوک شما نام جدید شما را با تأثیر فوری منعکس می کند. توجه داشته باشید که برخلاف توییتر و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، شما می توانید در 60 روز یک بار نام خود را در فیس بوک تغییر دهید. این بدان معناست که ظرف چند ماه آینده نمی توانید تغییرات بیشتری در نام نمایه خود ایجاد کنید.

نام خود را در برنامه موبایل فیس بوک تغییر دهید

نسخه اندروید

تغییر نام با استفاده از برنامه Android Facebook نیز پیشنهاد ساده ای است. نحوه کار شما در اینجا است:

  • برنامه Facebook را در دستگاه Android خود باز کنید و روی منوی همبرگر (سه خط موازی) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. در صفحه بعدی ، به پایین بروید و روی “تنظیمات و حریم خصوصی” ضربه بزنید.
  • سپس “تنظیمات” را از منوی کشویی انتخاب کنید. در صفحه بعد ، به بخش “اطلاعات شخصی” بروید.
    اکنون روی نام خود ضربه بزنید و نام جدید (از جمله نام ، نام میانی و نام خانوادگی) را در صفحه بعدی تایپ کنید. سپس ، روی دکمه آبی که روی «تغییر تغییر» می نویسد ضربه بزنید.
  • در آخر ، اولویت نمایش را برای نام خود انتخاب کنید ، رمز ورود خود را وارد کنید و دکمه “ذخیره تغییرات” را فشار دهید. تبریک می گویم! شما با موفقیت با استفاده از برنامه Android نام نمایه خود را در Facebook تغییر داده اید.

نسخه iOS و IPad OS

روند تغییر نمایه یا نام صفحه با استفاده از برنامه Facebook در iPhone یا iPad شما مشابه روشی است که در Android ایجاد شده است. نحوه کار شما در اینجا است:

  • برنامه Facebook را در iPhone یا iPad باز کنید و روی منوی همبرگر (سه خط افقی) در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس پایین بروید و به “تنظیمات و حریم خصوصی -> تنظیمات” بروید.
  • در مرحله بعد ، “اطلاعات شخصی” را انتخاب کنید و روی نام خود ضربه بزنید.
  • در صفحه بعد ، نام جدیدی را که می خواهید در فیس بوک تایپ کنید. پس از اتمام کار ، روی دکمه آبی “تغییر تغییر” ضربه بزنید.
  • در آخر ، نامی را که می خواهید در نمایه فیس بوک خود نشان داده شود ، انتخاب کنید ، رمز ورود خود را وارد کنید و روی “ذخیره تغییرات” ضربه بزنید.

خوب ، همه آنچه در آن وجود دارد! اکنون می دانید که چگونه می توانید نام خود را در برنامه Facebook iOS نیز تغییر دهید. برای یادآوری مجدد ، شما فقط می توانید هر 60 روز یک بار نام خود را ویرایش کنید ، بنابراین قبل از انجام تغییر ، دو بار فکر کنید.

نام نمایه FB خود را در Android ، iPhone و وب تغییر دهید

برخلاف توییتر یا هر سرویس مهم دیگر رسانه های اجتماعی ، فیس بوک اصرار دارد که غیر از نام “واقعی” شما چیز دیگری را نمی پذیرد. هر اسمی که “جعلی” قلمداد کند می تواند شما را از بستر رسانه های اجتماعی منع کند. اگر می توانید با موفقیت از محدودیت های دقیق پیروی کنید ، تغییر نام خود را در فیس بوک تبریک می گوییم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه نام خود را در حساب فیسبوک تغییر دهیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *